• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-05-03 20:28:36 följande:

I morgon ska jag spela Episode Duscae. Ni får kika in och heja på mig =P

Uh?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-05-04 18:23:44 följande:

Tänkte att jag skulle se till att äta ur frysen ett tag framöver. Jäklar vad mycket torsk jag har och det kan jag inte äta just nu. Har varit lyckligt omedveten om torskmask tills helt nyligen. Bara tanken på att åta mask får mig att klökas. Jag är vanligtvis inte äckelmagad och kan prata om det mesta vid middagsbordet, men maskar och kackerlackor i maten, där går min gräns.

Jepp.. Såg ett klipp/artikel om det.. Torskpaketen i frysen stirrar på mig med förbrående ögon sedan dess... De kommer aldrig bli tinade... *urk*
  • Knall
    Schnaa skrev 2015-05-04 18:50:31 följande:

Nu är det verkligen inte läge för att prata desserter här, men jag behöver lite input och här brukar det finnas lite. Någon som har tips på en enkel, inte för söt men god dessert? Som man kan skära bitar av. Jag är ej sugen på tårta, kladdkaka, key lime pie eller punsch-cheesecake då jag är urled på detta, samt att det är för sött som sagt.

Besökarna kommer troligtvis med gåvor till värdinnan men det är besökare som på sin höjd slänger fram en frystårta när de fyller år. Tror det var nån kaka till när de blev 50. Upplever alltså ingen prestationsångest här.

Någon?

Citronpaj- inte sött, mer fräsch smak som inte känns som en tung sten i magen heller..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-05-05 15:01:32 följande:

Mina frysta torskbitar har inga ögon och jag hoppas att det inte finns mask i dem heller. Skulle nog helst slänga dem, men snåljåpen i mig säger att man inte bara slänger mat sådär. De ska dock inspekteras noga innan de lagas...

Jag funderar på soppåsen jag med... Urk. ... Jag kan inte med att tillaga dem... än.. någonsin.... hmmm
  • Knall

Nytt beroendeframkallande spel.. Cross Boss.. korsordsspel där man spelar mot andra....

• Knall

På tal om mat.. Här grillade vi hemmagjorda hamburgare med bacon, ost och grönsaker.. Matkoma deluxe!

Och innan detta var jag på vattengympa.. Jag trodde nästan att jag skulle få en hjärtinfarkt.. alternativt flyga ur bassängen som en kork när vi körde med "gummi"-hantlar i vattnet...

• Knall
    Aniiee skrev 2015-05-06 21:28:31 följande:

Mums!

Vattengympa.... min läkare ville att jag skulle börja gå på vattengympa för att över huvud taget ha några muskler kvar, men, nehepp, jag var FÖR KORT! WTF, lixom, hur djupa bassänger har de egentligen?

I knooooooow!? Jag bottnar knappt jag heller.. och då står jag på den grundaste delen... Under vissa övningar flyter jag som en kork och snuddar bara botten med tårna då och då..

• Knall
    Brunhilde skrev 2015-05-06 22:07:11 följande:

Är det vi som får stå i barnbassängen när de andra tränar i vuxendelen då.

Typ!

Fan.. både grabben och tjejen har snart växt om mig..!

På 1,5 år har grabben gått från att ha en storlek under min skostorlek till att ha 3 ggr större... och flickan ha gått om mig nu också...

Ala klappar mig på huvvet snart....
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-05-06 22:13:32 följande:

Vattengympa med ungarna tror jag är sjukt mycket mer effektiv än vanlig.

Guh, ja!

Mina två skulle kunna generera energi till halva Sverige var....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!