Sex och dravel tråden, hämningslöst!
I morgon ska jag spela Episode Duscae. Ni får kika in och heja på mig =P
I morgon ska jag spela Episode Duscae. Ni får kika in och heja på mig =P
Tänkte att jag skulle se till att äta ur frysen ett tag framöver. Jäklar vad mycket torsk jag har och det kan jag inte äta just nu. Har varit lyckligt omedveten om torskmask tills helt nyligen. Bara tanken på att åta mask får mig att klökas. Jag är vanligtvis inte äckelmagad och kan prata om det mesta vid middagsbordet, men maskar och kackerlackor i maten, där går min gräns.
Nu är det verkligen inte läge för att prata desserter här, men jag behöver lite input och här brukar det finnas lite. Någon som har tips på en enkel, inte för söt men god dessert? Som man kan skära bitar av. Jag är ej sugen på tårta, kladdkaka, key lime pie eller punsch-cheesecake då jag är urled på detta, samt att det är för sött som sagt.
Besökarna kommer troligtvis med gåvor till värdinnan men det är besökare som på sin höjd slänger fram en frystårta när de fyller år. Tror det var nån kaka till när de blev 50. Upplever alltså ingen prestationsångest här.
Någon?
Funderar lite på denna: www.recept.nu/magnolia-bakery/anette-rosvall/strawberry-cream-cheese-pie/
Ganska söt men jordgubbarna. Pecannötterna. <3
Mina frysta torskbitar har inga ögon och jag hoppas att det inte finns mask i dem heller. Skulle nog helst slänga dem, men snåljåpen i mig säger att man inte bara slänger mat sådär. De ska dock inspekteras noga innan de lagas...
Nytt beroendeframkallande spel.. Cross Boss.. korsordsspel där man spelar mot andra....
På tal om mat.. Här grillade vi hemmagjorda hamburgare med bacon, ost och grönsaker.. Matkoma deluxe!
Och innan detta var jag på vattengympa.. Jag trodde nästan att jag skulle få en hjärtinfarkt.. alternativt flyga ur bassängen som en kork när vi körde med "gummi"-hantlar i vattnet...
Mums!
Vattengympa.... min läkare ville att jag skulle börja gå på vattengympa för att över huvud taget ha några muskler kvar, men, nehepp, jag var FÖR KORT! WTF, lixom, hur djupa bassänger har de egentligen?
Är det vi som får stå i barnbassängen när de andra tränar i vuxendelen då.
Vattengympa med ungarna tror jag är sjukt mycket mer effektiv än vanlig.