• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-12-06 14:45:07 följande:

Ni pygmeer får väl inhandla platådojor  
    Typ

Skoja bara .. är inte så lång själv precis ;)
    Platådojjor? Det var inne när jag var typ... 10. Minns när jag var hemma den sommaren och min faster förfasade sig över de där platåskorna som jag bokstavligen sprang runt med i Hortlax. Hon trodde ju jag skulle bryta fötterna minst. 
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-12-06 17:44:07 följande:

Har gjort marsipangodis med dottern idag

Mysigt. Personligen hatar jag marsipan, men vad tusan =P
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-12-06 18:52:51 följande:
    Wtf var får du allt ifrån? Så mycket marsipan har jag klart inte, så det räcker till hängbröst.
    Aniiee skrev 2014-12-06 18:12:41 följande:

Mysigt. Personligen hatar jag marsipan, men vad tusan =P

Vilken marsipan är det du hatar?
    All. Eller snarare: Äkta. Och oäkta är bara äckligt värre än äkta.
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-12-06 19:41:12 följande:
    Du ogillar alltså Niederegger Vad gillar du för julgodis?
    Jupp. Jag tror det är mandeln. Jag är lite halvallergisk mot mandel, så jag brukar inte tycka om saker med mandel i.

Jag håller mig till choklad och karameller.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-07 16:41:27 följande:
    Ville alltid vara ginger när jag var liten, tyckte det var så fint med vit fräknig hy och eldrött hår. Bra låt!
    Så jäkla kul är det inte. Ungarna frågar om man äter för mycket morötter, de vuxna säger "du har så fint hår" men tänker "stackars unge, hon kommer bli ihjälmobbar" och man kan inte vara i solen ens en nanosekund utan att bli sönderbränd. I svergie. När det är molnigt,
  • Aniiee

"Två kvinnor kan inte vara mamma åt samma barn."

GAH vad trött jag blir på människor som tror att föräldraskap handlar om biologi enbart.

• Aniiee

Jaha, har ungen lagt sig nu? Det är ju faktiskt skoldag imorgon...

• Aniiee

Jag tycker det låter farligt med kakor som smäller Förvånad 

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-09 20:06:55 följande:
    Det är gott!
    Oja. Det blir något liknande här. Fast ostkaka istället för pannkaka.
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-12-09 22:00:07 följande:
    Nej du har rätt , det är detta forum som gjort mig konstig ang. ålderskillnader , har aldrig varit sådan innan 
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-12-09 21:51:43 följande:
    Längd eller skostorlek?

IQ ?Cool
    Sätt en 1a före, sä är jag med på IQ.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!