• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-12-04 16:23:22 följande:
    Fast jocks äter finnan haddie och paddies colcannon
    Sant. Jaja, så blir det när man plockar ut huvudet. Min hjärna är som ett råttbo. Värre än håret, faktiskt....
  • Aniiee

Men SPÄNN AV FÖR FAAN!

Så, nu har jag sagt det i den här tråden istället för den andra tråden. 

• Aniiee
    Jellybeanbabe skrev 2014-12-04 18:21:00 följande:
    Oh... Anniiekins. Hoppas du inte menar "drive-by-posting av Jelly" nu va? Om du kanske känner igen de orden? Jag tyckte iaf att jag gjorde det. Kanske har jag fel

Vill bara säga att jag är jag och det finns ingen annan, och inget annat aktiverat konto.
    Så se upp för dåliga kopior! Speciellt anonyma såna. (Anonyma är och förblir fegisar. Puss på er.)

Annars då, hur mår ni allihopa? Har ni det bra? Adventsljusstaken kommit upp än? Hittatårets julskiva? Julpyntat lite? Jag har varit duktig och putsat och fejat ädla metaller så det blänker.
    Nästan alla klappar inköpta också, puh.
    =)
    Nä, det känner jag inte igen, men det låter vetigt.

Jag existerar, jag lever, jag låter som en döende råka, men annars är det bra. Adventsljusstaken är inte inköpt än, men den kommer. Julskiva? Nä, jag nöjer mig med

Julpyntet nyss inköpt och åker upp så smått efter hand. Julklappar mestadels inhandlade nu, och matlistan skriven. Den ska bara sorteras och inhandlas också. 4 delar av Trolltider, Stjärnhuset, Ture, Sune och Pelle tittade på.
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-12-04 18:42:25 följande:
    Haha nyfiken , vilken andra tråd , tell me! Är uttråkad och sötsugen , hallonpannacottapaj vill jag ha
    En om "min kille tittar på andra tjejer, grr, morr," och alla höll med TS om att han var typ otrogen om han pratade med en manlig kollega typ. Skrev inte i just den tråden för då hade de halshuggit mig och det orkar jag inte med idag.
  • Aniiee
    Jellybeanbabe skrev 2014-12-04 19:05:14 följande:

Hejs.
    Aws, tack snälla för att du säger att det låter vettigt. Hmm jag vet inte helt säkert jag

Jag synar din video och höjer med:

(haha det är bara en liten reklamjingel! Här följer nån annan snarlik, eg inte alls min stil av musik!)

Honungsvatten och lugn o ro önskar jag dig då, Aniie. Kaffe

=P

Honungsvatten och lugn och ro och resten av Magics Promise. Och top Chef på på datorn då de där ohängda ungarna använder mitt Serviio. Grrrr....
    Jellybeanbabe skrev 2014-12-04 19:08:23 följande:

(....grrr och jag KAN tydligen inte stava ditt namn rätt någonsin...)

Eh, vem bryr sig. Ingen kan någonsin stava det rätt.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-12-04 19:30:40 följande:
    Det kom instinktivt.. det var det första han sa när han ringde.. om det var något mer fick han det inte sagt då jag tjöt av skratt från det..
    taquine skrev 2014-12-04 15:44:56 följande:

Är han lika snygg som denna goding

Nästan Men mindre smidig.. Åååååh! Det vore ju guld! Han kommer ju bryta sig sönder och samman bara han ska nudda tårna!
    Va, kan han inte stå på ett ben med andra benet bakom nacken? Förvånad
  • Aniiee

Intressant artikel... "10 things you didn't know about vaginas". Gotta love att jag visste alla 10 sakerna.

lille Birger skrev 2014-12-04 21:40:19 följande:
    Det sätter sig på rumpan!
    Inte på mig. På mig sätter det sig mer på.... typ.... händerna.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!