Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Datorn la av, hela skärmen blev blå, fotade det också. Försökte lägga ut första bilden här inne med telefonen i appen men den usla jävla appen ville som vanligt inte alls vara med.

Nu är datorn igång igen. för tillfället iaf.

Så efter att allt har bråkat med mig, dator, mobil, spontant nattligt absolut icke förväntat besök så ger jag upp, kastar in handduken, skjuten mig själv mentalt i både fot och huvudet känner jag.

Man kan ställa sig själv frågan varför sju miljoner gånger utan att på något vis bli ett dugg klokare. 

Hur fan kan jag vara såpass smart och ändå så jävla förbannat korkad. Det är helt jävla sjukt, så sjukt att jag inte ens vet om jag skall gråta, skratta, svära, förbanna världen och mig själv och sen kanske lägga mig ner och gråta igen. Ja gråta känns som en bra grej. Fast jag vågar inte, för då slutar jag inte, då kan jag inte sluta.
    Kaos känns ordningssamt i jämförelse med mig, jag är som ett destruction derby, mentalt och själsligt för mig själv. My own worst enemy är absolut sanningens ord. 

Helt fantastiskt absolut.

Har iaf lyckats få i mig två rostade mackor i röran. Så nu är frågan kolla serie eller sova, är lika pigg som en duracell kanin på tjack och samtidigt slutkörd.... Kanske klarar jag hålla mig till ett serie avsnitt och sen stänga av och sova.

Trasig, trasslig och helt jävla hopplös!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-08-31 07:13:13 följande:
    *host* smile2.gif
    *harkel dårå* Tungan ute

Går bra detta med att komma i säng och sova, skit också!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-08-31 07:38:09 följande:
    Jag kan hjälpa dig med datorn om du lovar att ge fan i att slicka min röv smile9.gif

Själv vaknade jag av en armbåge i huvudet och kalla små fötter på magen. Det är tydligen svårt att vara stilla när man spelar bilspel på ipaden.
    Okej jag får offra mig och lova att inte slicka dig i röven!

Ja just fotarbetet är av yttersta vikt när man spelar på ipad, faktiskt!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-08-31 11:16:20 följande:
    Sådär, nu har jag sovit lite och kan processa information lite lättare.. smile2.gif

Jag tänker lite att om man spontant absolut inte vill dela med sig till en person så bör man inte göra det heller. Det är bara det att jag personligen inte ens vill ta i en person som jag inte vill det med, såvida det inte handlar om en oerhört gynnsam situation då.. smile2.gif Sen är mitt inre så som jag känner till det och kan berätta om inte sådär väldigt kontroversiellt för mig och jag upplever inte någon intimitet bara för att jag "öppnar mig" för honom. Det handlar inledningsvis mest om att lära känna honom och ha en relation på meta-meta-nivå, och att vi har ett utbyte där. Det är liksom grundförutsättningen för att jag ens ska orka ha en relation (introvert smile2.gif ) och på detta byggs det vidare till alla möjliga trevligheter. Men det är inte nödvändigt att det går så långt, finns absolut ingen anledning att dra det till längre än vänskap. Man måste inte knulla eller inleda kärleksrelation med alla vars sällskap man står ut med.. smile9.gif

Jag misstänker att det är annorlunda för personer som gillar sällskap i största allmänhet och tycker att kallprat eller ytlig och oändlig jargong är givande. (Därmed inte sagt att de föredrar detta framför en djupare relation, bara det att de får energi av dessa och tycker att de tillför något i livet)

SÅ tänkte jag. Men och andra sidan har jag inte direkt försökt eller ha en KK att bara knulla och käka pizza med, det har aldrig lockat. Kanske missat något.. smile2.gif Och jag tror absolut att det kan bli ganska krångligt att fortsätta ha ett känslomässigt avstånd till en KK om man börjar gräva i honom, att skrapa på någons mur är inte alltid lyckat. Precis som du säger själv där så fyller den ju en funktion för dig, och det kan ju vara likadant för honom.

Så alltså tänker jag att du säkert tänker helt rätt för egen där men att vi helt enkelt är olika.
    Hoppas innerligt att man inte måste ligga med alla vars sällskap man står ut med för då har jag ju begått grova fel och hoppat över den biten haha.

Nej alltså jag håller med dig, rent sunt tänkande, rent logiskt och jag tycker väl det liksom är rätt och riktigt och ser inga som helst fel i det.

Men jag ser inget fel i att funka som mig heller. Jag vet ju varför saker är splittrade och så hårt uppdelade för mig och jag har jobbat hårt med den biten. Idag har jag förmågan att faktiskt lägga ihop sex och kärlek och uppleva bägge delar samtidigt, det gick inte förr, sex var en sak och kärlek något annat, kunde inte kombinera ihop dom i mig själv alls. Men jag fick hjälp på vägen med det och det kommer jag alltid vara evigt tacksam för och lycklig över, det är skönt att kunna känna sig hel.

Nej man behöver inte dra saker längre än vänskap. Det är väl lite så jag tänker vänner med förmåner eller vad tusan det heter. Men även där drar jag ju folk olika, jag har vänner som jag mer eller mindre räknar till min självvalda familj och andra vänner som är vänner, men jag har inte samma tillit till dem, jag skulle aldrig bryta ihop inför dem och vissa saker kommer jag aldrig berätta. För mig är tilliten så makalöst viktig, det tog mig lång tid att lära mig att detta med moral, etik sättet man förvarar och värnar om andras hemligheter inte är likadan hos alla. Att vissa inte alls ser något fel i att berätta vidare till tex en gemensam vän, för i deras värld är vi alla vänner och de förutsätter att jag tex berättat samma sak för vän 2 som för vän 1. Själv är jag en sån där som håller käften punkt. Vilket har skapat lustiga situationer där den som berättat något för mig har tänkt att jag är likadan som denne själv och sen har den snackat med någon annan och antagit att jag berättat för en gemensam vän och så har den vips försagt sig själv just för den trott att jag talat vidare. Ibland undrar jag om folk använder den formen av kommunikation bara för att slippa berätta allt de vill själva till andra och få så sätt slippa lite av ansvaret för det de själva säger ( bara min vilda teori ) Den kändes schystare än att de var korkade i vart fall

Tror inte du missat något, antingen så faller den varianten av kk relation i smaken eller så gör den inte det, det måste vara lika okej med bägge delar. Jag la ju ner allt det där i nästan 2 år för att tänka. Sen slutade jag tänka och klev av mitt celibat, ibland önskar jag att jag inte hade gjort det utan fortsatt leva i celibat, så kanske återgår jag till det fan vet. Det var iaf väldigt enkelt att elva i celibat. Jag vet ju att jag inte skulle kunna ha en kk bara för att denne ser bra ut, utan att det krävs något innan för pannbenet också, kanske håller jag mig bara lite medvetet till de som jag vet att det absolut inte kommer utvecklas till något mer med  

Nu vet jag iaf att det är söndag och det regnar inte där jag bor *lycka* Inte för att solen skiner men ändå
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-31 18:34:33 följande:
    Jag känner mig som om jag vore överkörd av tåget....... Kanske skulle äta något och se om det blir bättre.

Nästa vecka ska jag nörda ner mig i the Sims 4.....
    Mindre trevlig känsla. Själv har jag en nacke som gör fan i mig ont idag! *blä*

Har aldrig förstått charmen med tv/ datorspel. Samtidigt så tror jag att om jag väl skulle börja spela så skulle jag aldrig sluta hahaha.
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-08-31 19:28:40 följande:
    God kväll mina damer
    Säger god kväll fast jag inte är någon dam.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-31 18:51:55 följande:
    Nackspärr? Nackyoga kanske skulle vara något =P

Jag har spelat sen jag var 6 år gammal. Nu frilansar jag lite som spelrecensent. Jag har en let's-play-kanal på twitch och youtube, och jag har lurat flera i min omgivning att börja spela tv-spel (vilket de aaaaaaalrig fattade varför någon ägnade sig åt innan de själva började =P)

Men jag ska bita mig i tungan nu, så jag inte sätter igång värsta spel-ranten om hur folk som inte spelar tror att tv-spel bara är battlefield och world of warcraft, för det är det enda man hör talas om när man bara hör om spel genom annan media.

Bjuder på en minibit från min egna genomspelning av Mass Effect 3. Ganska talande om varför jag spelar (även om det är cheesy as hell), men jag spelar spel för berättelserna =P (Och ja, min förra mic sög!)

" target="_blank">

Nackskada efter bilolycka. Ibland känns den av lite mer än vanligt helt enkelt, även om jag är van att leva med smärta jämt.

Min syrra har alltid spelat tv spel och ja dataspel också då, det gör hon ännu. Själv är jag impad för jag lyckades koppla in kinecten till dotterns x box själv och dessutom få igång spelet så ungarna kunde spela. Fick dock skicka boxen till ena svågern för uppdatering och sånt för att kinect skulle funka. Så de fick testspela på den så vi visste att allt funkade.

Jag har gillat tv spel, alltså vissa som tex tetris, alltså jag älskade tetris, jag kommer aldrig förstå varför vissa inte gillar tetris haha Och bejeweled ( stavas? ) och sonic 2 player på sega 16 bit, som jag för övrigt har ett helt fungerande. Däremot vet jag inte om jag kan spela det innan, då jag tror att både motorik och bristande känsel kommer göra att jag faktiskt inte vet/ känner vad jag gör på kontrollen. Men jag är sugen på att testa. När dottern var liten så satt jag och en kompis ibland på natten och spelade two player på sonic och hade skit kul hela natten sån skön förvirring när man inser att man inte längre kollar på rätt del av tv-skärmen utan är på fel och snurrar Supermario älskade jag som barn också och ett boxningsspel Mike Tyson var en karaktär där minns jag. Någonstans där så lärde jag mig att backa för killar, fick så mycket skit när jag vann, spelade ingen roll om det var i tv spel, glosorna i skolan eller sånt vi lekte ute, fri idrott, gympa osv. Jag klådde min kusin jämt och hans/ våra kompisar på det mesta. Det enda jag inte backade på var just fysiskt våld, jag lärde mig slå hårdare, vara mer brutal än dem som ett sätt att överleva i just min miljö.

Men det där med att vara smart la jag på hyllan, det var ju helt uppenbarligen inte uppskattat. Sen krockade ju just den delen med skola osv med att jag hade skit tråkigt i skolan för jag redan kunde allt, vem vill sitta och fylla böcker med menlösa bilder på klockan när man redan kan klockan, sitta och ljuda och träna på engelska när man redan kunde, inte jag. Däremot så hade jag kanske fel väldigt på glosor på svenska och engelska under de första tre åren i skolan, har dessutom ett vagt minne av att jag skrev fel med flit, för jag blev så påhoppad för att jag aldrig hade fel av mina klasskompisar. Läraren hade ju som vana att läsa upp allt för klassen högt, typ Häxan 23 av 23 rätt här varsågod hämta din bok. Det tyckte jag var pinsamt och jobbigt som fan. Det blev pinsamt att vara duktig helt enkelt, sån får man ju inte vara när man är förortsunge, ajjabajja. Sen kom jag inte överens med mina lärare heller, jag vet att de å ena sidan tyckte om mig å andra sidan var så jävla trötta på mig, att de hade svårt att ta mig, hantera mig, stimulera mig och jag agerade utåt i klassrummet istället. Jag bodde i gårdsten tills jag gick ur femte klass. Jag kan inte ens minnas hur många gånger jag hamnade hos rektorn där, men det var ofta, jag kunde varenda broschyr i väntrummet utantill. Jag och en flicka till. Behöver jag nämna att vi blev vänner senare, hon var äldre än mig ett år eller två, vår vänskap startades när vi vann en fight mot lärarna ( tänker inte ens gå in på hur eller vad den handlade om ) Vi vann, just då var det det viktiga, sen att ena läraren fick gå med mitella ett tag efter det var inget jag reflekterade så mycket över då, jag var helt säker på att hon bara fjantade, det var ju inte så att jag knäckte armen på henne. Nå jag var ett helvete helt enkelt och absolut tvåsidig och under stimulerad, rastlös och blev störd varje gång de avbröt min koncentration, till slut så satt jag bara där och väntade på att kl skulle bli två så jag kunde gå hem. Av någon anledning så gick jag aldrig på fritids, men mina syskon gjorde det. Har aldrig fått svar på varför, tror min mamma förträngt det där. Allt sånt där från när jag var barn. Obestämd

Nu har jag min ovana trogen delat med mig av mer än jag tänkte, tappat röda tråden osv, så jag bryter här haha
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-08-31 20:46:15 följande:
    Herre då? :)
    Nja men kvinna med mer stake än majoriteten av män
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-31 20:52:44 följande:
    Säg hej till Albert! smile2.gif
    Naaaw Hjärta Crazy catladys hjärta bultar och slår Hjärta

Sötnos!
  • HäckHäxan
    Concierge skrev 2014-08-31 21:04:45 följande:
    Varför är han inlåst? Har han varit dum? ^^
    Transportbur. Brukar föredras om man åker bil med katt eller om de är nått annat tex medicinsk bekymmer.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!