Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-08-30 01:29:28 följande:
    Nej, jag ska ta och klistra ihop Ned Starks historia innan jag går och lägger mig.
    Jag gillar den karaktären. Men varför sitter du och gör sånt?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-30 01:36:49 följande:
    Måste man välja ? smile9.gifsmile3.gif
    Nej man måste inte välja, men jag måste välja. Drömmer
    Brunhilde skrev 2014-08-30 01:45:02 följande:
    Nä, man kan tydligen välja alla tillbehören, men det verkar vara en speciell kod. 

Kodnamn Häxan!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-30 02:20:18 följande:
    Mutter, mutter, det är ju det där med relationer... När den där plusmenyn susar förbi kanske jag sträcker ut en fot, och kanske inte.

Vad tycker du om min nya raggningsreplik: "Åh, snygging, du ser ut som en sådan som skulle kunna ge mig ett helt perfekt pärlhalsband..."

Eller låter det för desperat? smile2.gif
    Mitt första svar på den repliken var tyvärr raring jag kastar inte pärlor på svin Bara grejen att någon svarar så skulle få mig att vika mig dubbel...

Nej då inte desperat, den var rolig, riktigt rolig... andas ut och innan mannen hinner svara, så avbryter du honom och säger, jo förresten jag tänkte lite och tror faktiskt du kan få äran att ge mig ett par matchande örhängen med det där halsbandet också

Ja du plusmenyer, kärlek och relationer. Fan jag vet inte hur man gör, hur man ens finner det alls. Obestämd Fattar ju inte när folk är intresserade alls, jag tar alla för att vara sociala glada och trevliga varelser bara. Beror ju på att jag är helt oförmögen att förstå vad någon ens ser i mig på det viset, att jag är en schysst vän det kan jag liksom ta in och förstå, men mer och djupare än så förstår jag aldrig. Fick en sån aha upplevelse förra helgen när jag snackade i luren med min bästis, som berättade en anekdot om en grej som inkluderade en gemensam vän till oss och så kläcker han att GN har så svårt för när jag berättar eller säger sånt där om dig, han tar jätteilla vid sig. Jaha men va fan säger jag, varför gör han det, jag hade ju uppenbarligen kul och tog inte illa vid mig. Varpå min bästis säger joo men det beror ju på hans känslor för dig och att du varit så viktig för honom, han värnar om dig liksom. Jag blev helt paff faktiskt. Väldigt märkligt, har som tur är inte träffat GN sen bästisen sa det där, vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till informationen. Jag tycker om GN och en gång var han väldigt viktig, viktigare än han förstår/ förstod, trodde jag då. Nu verkar det ju som att det var jag som inte förstod något alls på den tiden. För säkerhets skull säger min bästis att ni hade aldrig funkat ändå och passar inte ihop. Där har dock min bästis helt fel. GN är egentligen precis en sådan snubbe jag hade kunnat dela livet med, en sån där riktigt bra kille. Det var precis därför jag för hundra år sen stängde ute honom och tryckte bort honom. För jag ville inte sabba honom eller belasta honom med mig själv. Sedan dess har vi varit vänner även om vi idag inte umgås privat. Men vi är såna där som alltid fastnar och tjötar om vi möts. Skojade en gång om att vi borde fått barn ihop, då hade han sluppit slåss och strida för att får träffa sitt barn och jag hade sluppit slåss och få strida för att mitt barn skulle få träffa sin pappa, det hade liksom flutit och funkat bara. Nä han är en hyvens människa.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-30 03:03:46 följande:
    Därför att jag alltid tyckt att GoT är plottrig och väl onödigt upphackad. Alla ska alltid vara med i alla avsnitt, när de hellre kunde ägnat ett avsnitt åt fyra karaktärer och ett annat avsnitt åt fyra till osv. Minns att jag störde mig särskilt mycket på det i nåt avsnitt. Nej, jag vill se HELA Neds story på en gång, och sen HELA Catelyns och sen HELA..... och så vill jag lära mig videoredigering och sånt bättre.

Men, upptäckte just att jag får börja om från början nu (skit också) för delar av Neds klipp var horribelt och oåterkalleligt ur synk...... Sex timmar arbete (två avsnitt isärklippta med allt jobb det innebär) i papperskorgen.

Yatta! Solig
    Åh där hade något åkt i väggen för min del eller vrålat ett helvetes jävla skit bla bla morr fräs bla bla bla

och sen hade jag börjat asgarva, för det är sååå typiskt att sånt händer mig, att det går fel och blir galet och åt helvete, så då skrattar jag, det bara bubblar upp inom mig

Hoppas du får till det iaf. Jag förstår bara inte hur du kan klippa/ klistra Neds historia som enhet av avsnitt där många andra varit med om, alltså hur man få alla de där små ihop klistrade klippen att visa helheten Ned.

Nå jag gillar serien. Är lite sugen på att läsa om böckerna, men har inte bestämt mig.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-30 03:18:50 följande:
    Du får väl avgöra, jag kan ge dig et avsnitt när jag är klar med ett. Gjorde en bit av Catelyns, för att kolla kvaliteten, men tyvärr slängde jag den igen. 

Läs böckerna, du kan alltid ta de som ljudbok (för första boken bara är ju tjock som hela Ringen-triologin.
    Jag har redan läst böckerna, jag skrev läsa om Jag kommer aldrig lyssna på ljudbok, möjligen om jag blir blind, men innan dess, nej tack. Jag är bokälskare, boknörd, känslan av papercuts, kladd på sidor, lukten från vissa osv är hela charmen med just böcker gjorda med papper, för min del då. Det är vad jag älskar, helheten med att läsa en vanlig bok och inte bara alla bokstäver som står i den.

Hade gett kollat sen när du känner dig klart, intressant

Nu måste jag nog inta liggläge, känner mig krasslig, bultar i bihålorna och huvudet också, mindre kul, jävla skit! Vill inte alls bli sjuk!

Nattens folket!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-08-30 03:33:43 följande:
    Men gud, vad är det med er ungdomar? Vet ni inte vad gubbrockarna ZZ Top Pearl Neklace handlar om? Rent snusk.. Matchande örhängen är svårt att pricka.

Nu är jag så gammal att jag slutat vänta på att den manliga parten ska säga att han är intresserad. Jag har nått så långt att jag ibland säger att jag är faktiskt intresserad. Fått en och annan käftsmäll.

Men så finns det ju de som man inte kan läsa alls. Brukar anta att de faktiskt friendzonat en utan att undersöka saken vidare. 
    Ja vad är det med oss.

Nä allvarligt jag vet faktiskt inte hur man "raggar" och är lite socialt handikappad milt uttryckt och jag kan inte läsa folks ansikten tydligen, om jag inte känner dem, för då har jag lärt in deras känslospel/ min spel och får ihop kombinationen med rösten osv. I vilket fall friend kan jag, sex kan jag, känslor, relationen något mer än bara sex och eller kompis, den biten kan jag inte. Jag tränar kan man säga, övar tänker, funderar och överväger saker moget Egentligen har jag inga problem med att säga saker, så det är ju inte så att jag är blyg eller tyst hahaha tyst är jag inte heller bra på. Jag bara förstår inte och ser alla som vänner, kvinnor som män, är lika flörtig och skämtsam med alla, det är bara sådan jag är. Det i kombination med att jag absolut inte förstår vad någon annan ser i mig gör att jag själv inte heller ser på andra på något annat sätt. Jag lägger in alla i vänzonen och några hamnar i potentiellt knullzonen och så har jag sorterat klart omgivningen.

Käftsmällar får alla av livet, det hör till. Om man inte vet hur det känns när det svider så gläds man inte lika mycket år när livet stryker en medhårs heller tänker jag.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-30 03:54:00 följande:

" target="_blank">

Jag förstår faktiskt hur följande generation uppfattade tidigare som långsam och..
    Eva och Brasse är förstås djupt saknade
    Jag måste sett det avsnittet som barn, för jag visste namnen på ungarna innan de skrevs. Nå alltså jag tror mycket beror på i vilken ålder man kollar och hur hjärnan fungerar på det enskilda barnet. Folk är så olika. Mini gillar det där eller jag vet att hon pratat om det. Har ju dock inte kollat på det så jag vet inte.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-08-30 09:21:52 följande:
    Jag skulle nog inte vilja knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, få skavsår av etc osv med någon jag inte får själsligt utbyte av, så jag hade röstat på första där och fått det andra på köpet.
    Va fan Nä alltså jag förstår vad du menar och riktigt så illa är det inte. Bara det att jag inte pratar lika djupt med den killen, ser ingen mening med det. Dock är han den som faktiskt kan stanna hela dagen eftersom han är singel och inga skyldigheter eller plikter har. Inte på något vis hjärndöd, då hade jag ju inte kunnat umgås med honom alls i längre stunden, knappt ens en kvart. Vi bara delar inte lika mycket tankar, funderingar, känslor och mående helt enkelt.

Med den andra faller det sig naturligt och han vet märkligt nog massor om mig, sånt där som jag brukar hålla käften om när det ändå bara handlar om en sexuell kontakt liksom. Tror jag fixat att vara öppen just för att jag vet att det inte blir någon relation av det eftersom han redan har en relation ( nej  han är inte otrogen, hans fru vet att vi ses ) I vilket fall så blir det en intimitet där för min del som ju inte brukar vara intim rent själsligt bara sådär. 

Fast jag är också inne på första, även om jag vet att tiden ihop blir kortare så behöver nog min själ den där nästan helheten tror jag.

Fast just nu är jag krasslig så med min tur är jag väl jättesjuk imorgon och inte orkar något alls och får vackert vänta till nästa barnlediga helg och se om det går att få vägar att korsas då *suck*

Det borde vara lag på att ensamstående föräldrar skall vara kärnfriska när de väl är barnledig tycker jag!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-30 10:32:44 följande:
    Firat min gubbe som fyller år idag! Presentöppning i sängen (skäggtrimmer samt en näs- och öronhårstrimmer..) smile2.gif
    Lyxfrukost och skönsång av mig och barnen! smile2.gif

Senare i eftermiddag kommer våra föräldrar och barnens mamma med pojkvän.. Smörgåstårta!!!!!! smile2.gif
    Låter som en ljuvlig start på dagen Hjärta Lyllos din gubbe!
  • HäckHäxan
    Madness82 skrev 2014-08-30 13:58:46 följande:
    Trevlig helg!
    Same samma You Crazy person
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!