Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-29 23:48:25 följande:
    Warm bodies..
    Och jag gillade verkligen den filmen, hade lätt kunnat se den igen och förmodligen igen och igen också tror jag
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-30 00:02:20 följande:
    Jag har kommit på att jag skulle behöva äta mer persilja och vitlök för immunförsvaret, men jag tycker att de är för starka i smaken för att bara äta som de är.

Har någon något bra tips på vad jag kan kombinera de med för att det inte ska bli så stark smak?
    Alltså snackar vi om att du skall bygga upp c vitamins förråd eller att du skall försöka döda en förkylning du har just nu?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-08-29 23:59:51 följande:
    Jag menar "now"-bilden, har aldrig sett en zombie som inte är äcklig.

Vad lamt. Var tvungen att googla, en romantisk zombiefilm.. Alltså. Haha!

Den är bra och rolig, och skitsvårt att berätta något om den utan att spoila filmen. Men jag garvade iaf och gillar sättet den är filmad på och som sagt mer kan jag inte säga utan att liksom berätta om filmen.
  • HäckHäxan

Alltså vad väljer man närhet/ intimitet och sex, själsligt utbyte och värme eller väljer men sex, knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, skavsår bla bla.

Fan jag vet inte ens vad jag har för behov eller vilket av dem jag vill få tillfredsställt för tillfället.. Obestämd

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-30 00:14:49 följande:
    Nja, yoga (japansk, som jag har med mig sen skolan) är de inte intresserade av. Då ligger de bara och sover bredvid. Det är roligare att vara med när matte hoppar och dansar och har sig.
    hahahah Här är det nog tvärtom. Är det livat så håller de sig undan. Men ligger jag på golvet eller halvstår eller på alla fyra och grejar med något så kan du ge dig på att en katt bor på min rygg.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-30 00:21:53 följande:
    Jag hade valt både och, men det är ju jag det... Helst det första med svettiga skavsår, kan man inte beställa det?
    Nja alltså någonstans finns det säkert en man som kan stå för helheten där, dock inte i mitt liv just nu, därav dilemmat dårå.

Jag hade gärna haft allt hos en man och så extra plusmeny på det eftersom det är så mkt mer saker jag egentligen skulle vilja ha i kombination med helheten då

Kanske skall skita i bägge, fast då får jag ju å andra sidan absolut inga kramar eller varm hud *snyft*
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-30 00:22:04 följande:
    JAg vill få bättre immunförsvar i förebyggande syfte!

Jag behöver absolut INTE äta både vitlöken och persiljan på samma gång, utan jag kan äta dem separat. Behöver bara något som spär ut smakerna så det inte blir för starkt.

Persilja kan du slänga i både grytor och sallader, kalla såser utan att direkt känna smaken av den, samma med spenat. Vitlök kan du ju också pressa eller hacka ner i det mesta.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-08-30 00:31:33 följande:
    Hmmm , Vilket jävla Ilandsproblem kära du.. smile5.gif
    Ja joo jag vet Tungan ute

Fast helt ärligt det känns just nu som ett sjukt svårt val och jag måste välja och jag måste rata någon. För jag tror inte de har lust att umgås med varandra hahahahaha. Den enda som hade tyckt att det var hysteriskt roligt hade varit jag. 
  • HäckHäxan
    BumbelBee skrev 2014-08-30 00:18:46 följande:
    Vitlök kan du äta i banan - skär en skåra i bananen och lägg i skivad vitlök. Låter skumt men funkar ???????? smile1.gif
    Du sitter med mobilen och skriver och använder smilys som är för din mobil, de blir frågetecken sen på sidan eller så blir det för mig iaf.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-30 01:01:05 följande:
    Jag tänker iaf beställa en plusmeny nästa gång. Jag vill ha allt ihopa. 
    Tja fan det vore nice om det var så enkelt. Men det är det inte för min del då. Tror det krävs en relation för min del för att jag skall kunna få hela plusmenyn och jag är singel så det är ju liksom rätt kört då känner jag.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!