• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ludenfot skrev 2014-09-26 09:42:38 följande:

Då tar vi helg (vilket jag startade med igår). Någon som är sugen på en shot?

Ååååh! Ser gott ut!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-28 21:46:33 följande:

Nej, insåg när jag öppnade är du kåt just nu tråden att jag fan inte ens var nästan lite kåt. Då är det illa med mig, för det är jag ju jämt annars. Det är för mycket som äter på mig samtidigt just nu tror jag. Även de minsta småsaker känns som stora berg just nu. Hoppas den känslan verkligen går över tills imorgon. För jag har alldeles för mkt som måste göras.

Min häck måste ner i veckan, jag har möten jag måste gå på, ett gäng samtal som måste ringas, en gräsmatta som måste klippas innan häcken sågas ner. och sen det där jävla huset nästa helg igen och joo imorgon måste jag vara supermom för mini kommer hem. Bit ihop bit ihop bit ihop.

Satt på trappan förut och bara lipade utan någon till synes vettig anledning alls, blev helt ställd.

Jag gjorde detsamma i torsdags kväll.. Fredag, lördag och idag har jag haft för mycket annat att göra och tänka på, men det kommer nog en skur imorgon också när allt lugnar sig..

Stor, stor kram till dig HH!
  • Knall

Trött i knoppen och kroppen. Har hjälpt barnens mamma att flytta hela helgen.. burit möbler, kartonger, påsar, krimskrams osv..

Efter allt springande upp och ner i trappor så känns det som om mina vader ska explodera..

Svabbade golvet i hennes gamla hus efter att det tömts och naturligtvis klampar min karl in med leriga skor! Tur att han är söt, snygg och stilig så han slapp en lavett..

Nu ska vi hjälpa henne med det sista, dricka kaffe och sedan åka hem för att sova!

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-30 14:51:41 följande:

Någon som har en älgstudsare och kan göra mig en tjänst?

Pappa har och mannen har ett luftgevär... Jag kan faktiskt pricka.. så...?
  • Knall
    ludenfot skrev 2014-09-30 20:22:20 följande:

Jag var så utbränd att endast aska återstod. Men askan glödde litegrann och nu pyr det lite här o var. Bränslet jag fann var när jag förstod att jag faktiskt hade en äkta vän som accepterade mig precis som jag var. 

Det är en ganska tuff läxa att lära sig.. Att du duger precis som du är. Du behöver varken dra ifrån eller lägga till någonting alls. 

Exakt du är perfekt just som du är. 

Det är ett livsfarligt gift att gå omkring och tro att man inte betyder någonting.. att man inte räcker till eller inte är behövd. 

Tyvärr är de flesta av våra medmänniskor väldigt dåliga på att visa äkta uppskattning och att säga till varandra hur mycket man älskar sin vän. En dag är det försent och den rätta tidpunkten att säga det är nu. 

Amen..

Försöker fortfarande förstå och acceptera att jag är värd något, älskad och omtyckt för den jag är och att jag inte är någon "ingen".

Är väldigt mycket fast vid att jag ska ta hand om, och förstå, alla andra men att ingen ska behöva ta hand om mig.

Känner mig värdelös när jag inte kan fixa och dona med allt.. irriterande när man logiskt sett vet att det inte kan, eller bör, vara så.
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 21:00:10 följande:

*hjärta*

Skrev just till chefen och bad om att få vara ledig i morgon, och det gick bra. Känns som att det behövs...

Orkar/ vill du ha ett besök i helgen? *hjärta*
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 21:19:43 följande:

Du vet vad jag tycker, vännen! *hjärta*

Love you!
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 21:20:29 följande:

Har du mitt nya nr? Höras på WhatsApp?

Hmm.. nope? Skicka pm eller på FB!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-30 21:21:47 följande:

1: Det är KALLT i stockholm ikväll. Sprang ett varv med en hund och nu har jag inga fingrar kvar.

2: Tomatsoppa? JA TACK! Det är KALLT!

3: Jag måste köpa handskar.

4: Den där hopplösa ekonomimänniskan har visst inte uppfattat att jag inte är hetro =P

Kallt här nere också.. Därför blev det varm choklad här i soffan nyss!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-30 21:41:28 följande:

Märkligt vad vissa blir upprörda över. Är det vanligt att fundera på vem folk har sex med, tillför det något till diskussionen angående ekonomi? Det låter väldigt upprörande att en karl har en mamma. Hur vågar han!!! 

Det verkar angå vem som helst i vilken diskussion som helst..

"Jag såg Stina köpa tomater igår!"

"Vet du att hon gillar piskor, läder och håriga män!"

• Knall
    Aniiee skrev 2014-09-30 21:57:35 följande:

Jasså, gör hon... *börjar genast planera* 

Försent! Jag paxade henne först!
    hännrick skrev 2014-09-30 22:01:27 följande:

Lägg av!!! Jag såg henne först ;)

Nä! Jag såg henne plocka tomater!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!