Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Helt plötsligt resignar flera spelare. Vad fan är det för jävla stil..
Helt plötsligt resignar flera spelare. Vad fan är det för jävla stil..
Raggförsök? Det är spelare, inte sockar vi snackar om.
Halva Sverige hade bokat samma hotell som v,i så frukosten var anarki och kaos..
Nu lallar jag runt på bomässan och försöker tvinga tillbaka shoppaholicen i mig..
Så, nu har det gått en miljon år. Ett under att ni är kvar...... Lever ni verkligen fortfarande?
Please spare me. Inga fler göteborgsskämt!
Nä, äter bara sånt extremt varma sommardagar, men släng ihop en prodigious pavlova och telepatera den till mig istället.
Mer perverterad än vad jag är?
På bomässan? ISF var det nog snarare "hutlösa messpriser" (för det är det alltid)
Jag är väl ingen häxa heller
Där ser man! Nej man är varken märkvärdig eller kräsen för att man inte kan med dom där studsbollarna. Men börjar man rannsaka tänkandet lite och vad kilopriset är på dessa stinkbomber och vad tex nötfärs kostar kan man ju än mer undra vad dom har i? Bäver kanske?
Ja jag saknar halvfabrikat som är kvalité rakt igenom, får kosta det gör inget bara det smakar. Ja nu finns ju korvar etc med högre kötthalt osv men om man håller sig till köttbullar så har då jag inte sett något som man kan säga att det är en "köttbulle" kött är ju kött och pölsa är ju pölsa...menar döp om det till pölsbullar om det är vad det är!
Nej nu har jag hakat upp mig känner jag...hoppas vi konsumenter får något gott att äta idag! Mmmmmmm.....kööörv!