HäckHäxan skrev 2014-09-22 01:53:56 följande:
Nyduschad, sanerad och ren, ja typ så.
Men med ett i lands problem jag förfasas över. Jag önskar mig genast min förlorade övervikt tillbaka, bums dessutom! Jävla hud på magen, känns jättekonstig, läbbig
Tycker inte alls det här är av godo, jag är hellre 8 kg tjockare igen och känner att min hud på magen känns som ja vanlig hud och inte som detta konstiga jag tycker mig känna nu.
Summan av kardemumman blir hell no till nakenhet. Det här känner jag mig inte bekväm med alls. Kommer bara må kasst om någon annan rör vid min mage nu och det känns jävligt surt eftersom jag just börjat uppskatta och vänja mig vid beröring där liksom, helvete också!!!!!!!
Alltså finns det nån jävla mirakelkräm som drar åt hud och stramar till.???????? Vet att jag läste något sånt när jag var gravid för hundra år sen, det var aldrig intressant för min del då kroppen såg ut som innan bara några veckor efter förlossningen och det enda som var annorlunda gick ju inte att göra så mycket åt eftersom det är ett långt ärr och det störde mig inte alls just då, inte nu heller så. Men den här läbbiga absolut läbbiga huden, den stör mig enormt just nu känner jag.
JÄVLA SKIT JÄVLA SKIT OCH JÄVLA SKIT OCKSÅ!
Gissar att jag är udda, de flesta tjockisar blir väl glada om de går ner i vikt. Bara jag som är för jävla knäpp gissar jag.
Du är INTE udda.. eller ensam... Finns ju vissa träningsknep för att tighta till magen så det mesta av huden drar ihop sig.. men tyvärr finns det väl ingen mirakel till att få bort allt.. förutom att lägga sig under kniven då..
Gjorde ju ett bikinisnitt för snart 3 år sedan. 15 cm långt och ingen känsel runt det området.. tack vare den så blir det som ett veck vid magen där när jag går ner.. Känns som om magen hänger..
Vill så gärna komma ner till målvikt, men samtidigt räds och äcklas jag av den överflödiga huden/vecket på magen..
Funderar skarpt på att låta operera mig den dagen målet är nått.. För att få trivas med mig själv...