• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

*Urk*.. 50 minuters tyngdlyftning, styrketräning, crunches m.m.. promenad till gymmet och hem, sedan 30 minuters promenad från Ica och hem med två tunga kassar (fick skjuts ner till affären)..

Nu har jag hängt tvätt, sorterat den, burit upp den samt startat ytterligare en maskin..

Nu ska jag sitta här i soffan med min kopp té och inte röra på mig på minst en timme!

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-16 21:35:51 följande:

Duktigt av dig. Jag planerade en långpromenad med hundarna, men var tvungen att vända efter två kilometer, då jag trampade helt åt skogen på nån sten och gjorde illa foten. Nu har jag foten i linda.....

Aj tusan..

Har själv gjort något med vänster fot.. överansträngt den troligen.. gör ont i alla fall..

Imorgon ska jag klippa gräset... och ta en promenad.. om jag orkar...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-16 21:46:11 följande:

Nu börjar jag så smått förstå de som påstår att det är så skönt efter man tränat. Är inte längre skakig så jag knappt kan stå, behöver inte längre kräkas efter ett pass. Sjöblöt av svett och fortfarande blålila i ansiktet, men jag känner mig härligt avslappnad.

Visst är det gött? Och så känner man sig så jävla bra efteråt när man inser att man klarat det!
  • Knall

För er som behöver lära er om hur sex fungerar. ...

How to make love to a woman: http://youtube/xpbe-B0TO80

• Knall

Men för helvete!!!

Har försökt somna under snart 4 timmar! Det går inte!!

Har varit uppe och gått. Läst lite, löst korsord, druckit varm mjölk, försökt meditera.. Blir tokig!!!!!

• Knall

Någon som vill ha en kattunge som anfaller ALLT?

Då menar jag inte enbart ben, fötter och händer utan hår, ögonfransar, ögon, näsa, öron, mungipor, läppar etc...

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-18 13:40:28 följande:

Nu har jag skjutit upp så mycket att jag känner mig helt förlamad av allt jag måste göra, helst igår 

Jag klippte just gräsmattan.. vilket jag skulle gjort i måndag, men... och som jag skulle gjort i tisdags, men och som jag skulle gjort igår, men "råkade" somna i soffan...

Nu ska jag bara städa lite också.. får besök tidigt imorgon...

Hittade förresten kattungen sittandes i en kruka med vatten och sticklingar.. typ som; "Jaha.. Här sitter jag och tycker det är gött att bli blöt om arslet bland alla dessa stjälkar. So what?"
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-18 21:12:05 följande:

Ägnade en och en halv timme åt att maska så mycket jag kunde. Skäms lite, men rättfärdigar det med att jag är gammal och förkyld (fortfarande )Pros and cons my dear!

Krya på dig! Drick té med honung och ingefära i samt V I L A!

Imorgon ska jag inte göra ett skit ! (Jo, jag får besök, men fick jag bestämma skulle jag ligga på soffan och gråta hellre...)

Klippt gräset, vilket tog lite över en timme.. Städat, gått till gymmet, kört styrkepass armar idag 3 set om 12 (biceps, triceps, axlar, skuldror, bröst) á 15 kg.. Gått från gymmet har då uppnått över 10.000 steg idag..

Jag är redan nu förbaskat mör och vill knappt tänka på imorgon!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-18 23:04:44 följande:

Besudla Té med honung och ingefära

Körde en väldigt vidrig cocktail med tabasco, vitlök, c-vitamin och magnesium. Hade någon idé om att om man tar tillräckligt med tabasco känner man inte det andra. Det enda som hände var att den vidriga kombinationen kändes även om resten av gommen var så gott som förlamad.

Haha haha! !!!

Äh!

Koka upp vatten, lägg i skivad, färsk citron och ingefära och ha i lite honung.. drick och tig männska!
  • Knall

Är helt slut... har varit lektant i två dagar.

I fredags kom väninnan med sin 1,5-åring och hon klättrade och klängde över hela mig i ett par timmar..

Innan de skulle åka så slängde hon sig tunt halsen på mig och utbrast; "Mom! I love her!"

Igår var exet här med sin flickvän och hennes döttrar..

Jag skulle jaga, lyfta, gömma, hoppa, springa och busa..

"Vi kan lämna dem här ett par dagar, va?"

När ena flickan ramlade och slog sig så var det jag som skulle trösta..

Goa ungar!

På tal om "ungar".. Kattungen är verkligen överallt och ingenstans!

Jag går med blicken fäst i golvet mesta delen av tiden eftersom han alltid snor runt mina fötter!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!