• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-22 12:21:09 följande:

Ingen tråd. Nu har de gått phuh. Jag frös så jäkligt att jag glömde bort att jag behövde uppsöka toaletten. (Har inte haft dörrar eller fönster på ett par timmar)

Bäst att hålla det inne så man får lite värme då?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    hännrick skrev 2014-09-22 12:33:19 följande:

När jag efter att ha läst detta inlägg tog fram listan över senast uppdaterade trådar så hittade jag tråden "Men gå hem med dig!" som kändes väldigt passande i sammanhanget och gav mig dagens första riktigt skratt :D

Såg den nyss också! Ska läsa den alldeles strax!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-22 12:37:24 följande:

Ibland blir man ju lite sådär less på mänskligheten när man läser i trådar här inne.

Men idag känner jag fan att jag lever i lyx på riktigt. I mitt liv finns fantastiska människor, vackra, starka och kärleksfulla. Ibland har jag svårt att förstå hur jag ens kan förtjäna dem i min tillvaro alls, hur de står ut med mig och hur de kan älska mig går ibland ( läs ofta ) över mitt absolut ringa förstånd. Men jag inser att jag är lyckligt lottad på så många plan med dessa människor i just mitt liv. Kommer nog aldrig kunna ge tillbaka allt de ger och har gett till mig. De är så otroligt mycket större och bättre medmänniskor än jag är, kanske än jag någonsin kan bli alls. Jag inser det, jag vet det, förstår det och min tacksamhet svämmar över när jag tänker på det.

Hur fan fick jag sån jävla flax. Kanske var jag inte helt ond i mitt förra liv. Kanske är jag inte riktigt så hemsk och jobbig som jag själv tror. Oavsett skäl och anledningar så fyller vetskapen mig med kärlek till dem, till världen, till människor. Just idag är jag förbannat lycklig över att jag är jag alltså och för att andra älskar mig som jag är. 

Av det jag sett och läst av dig så är du en fantastisk människa och dina vänner är lyckosamma som har dig i sina liv!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-22 12:38:47 följande:

Åh Underbart trådstart juh

Det här är FL.. (O)Möjligheternas förlovade land...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-22 13:11:29 följande:

Tack

Du är underbar, bara så du fan vet om det!

På mina bra dagar!
    HäckHäxan skrev 2014-09-22 13:12:22 följande:

Omöjligheternas förlorade land.....

+1!
  • Knall

Själv hemma med grabben t.o.m onsdag.. Han håller redan på att babbla sönder mina öron. .

Han beställde ugnspannkaka med bacon till middag.. grymt länge sedan jag gjorde det.. Sååååå gott!

Försöker fixa min dator....

• Knall
    Concierge skrev 2014-09-22 20:10:16 följande:

Se till och bjud! För ugnspannkaka med bacon råkar vara min favorit. (:

Sorry.. Har en blivande tonåring som nästan satte i sig allt själv..
  • Knall

Amen vad fan! 5;e gången den här veckan som jag, när jag ska citera ett inlägg, kommer in på personens profil istället! Så om ni har fått påhälsning, lugn.. jag stalkar dig inte!

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:48:21 följande:

Det är en bra grej med den nya sidan. D W kan inte se när jag stalkar honom.

Phu! Råkade komma in på någon karls sida och helt plötsligt fick jag påhälsning i inboxen.. *suck*

Höhö! The poor bastard!
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-22 21:48:39 följande:

Händer mig hela tiden.

Thank GOD I'm not alone!
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-22 21:50:29 följande:

Ibland när jag ska göra ett nytt inlägg i en tråd så får jag istället upp som att jag ska starta en helt ny tråd istället...

Ah... det också...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!