Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-24 20:17:10 följande:
    Underbart att cykla...tack detsamma och hälsa!Skrattande
    HäckHäxan skrev 2014-05-24 20:05:25 följande:Får bra bu förstår jag. Seså stäng munnen och upp med hakan!!
    Sagt och gjort!Obestämd
    Bättre?SkrattandeSerru...jag provade först 3 gånger med det men länken blev bruten när jag förhandsgranskade och ville inte bli blå, så då la jag in den...men blev tok iaf...
    Så...så...så..
    Det krånglar liiiiite!Skrattande

Älskar att cykla och så fixar benen det bättre än att gå. Får benhinneinflammation om jag går för mycket har överdimensionerade benmuskler i underbenen och det är ett helvete kan jag lova. Men cykla tar inte lika mycket och försöker inte konstant expandera då fast de inte kan expandera alls längre för hinnan töjer sig inte mer. Också bara att gilla läget kan man säga.

Jo och tack mycket bättre nu ser du ut som folk , tack
  • HäckHäxan
    Anonym (kille(hetrokåt)) skrev 2014-05-24 23:05:13 följande:

Hur står det till i girlpowertråden i kväll då?? Själv så kollar jag på fotboll real madrid mot atletico madrid :)

Den såg jag med delvis dock helt ofrivilligt men pizza haket hade tydligen Fotbollskväll så det gapades, svors och tutade men nån galen tuta då och då ( övervägde att begå mitt första mord några gånger!!!)
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-25 13:34:32 följande:
    Snabblektion, man röstar på de man tycker ska in i Europaparlamentet. Det har alltså inget med Robinssons öråd att göra, där man röstar på den man anser ska lämna ön.
    Hahahha
  • HäckHäxan

Känner hur rösta, morsdagfika med mormor och hockey inte riktigt går ihop längre. Är det bara jag som alltid har gott om tid och sen vips är tidsplaneringen helt körd bara sådär???!!!!

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-25 15:13:55 följande:
    Tror inte att du är den enda tidsoptimisten här. Skäms
    Känns inte så nej fick iaf röstat och sett på andra och tredje perioden. Sen ville tanten ha pizza så jag gick och köpte det.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-26 13:43:47 följande:

Hahaha, de tog bort både spaminlägget, Häckis bön om att någon skulle anmäla det, och mitt inlägg där jag skrev att jag gjort det =) WTF!?!

Jodå, jag har skivit en liten lista på grejer jag behöver, varit inne tre vendor på Ellos och lyckats lägga underkläder i varukorgen (inte tryckt på "till kassan" än) och planerat in en shoppingrunda på torsdag med småtjejerna och finaste Hisa som kommer på semester. Hisa kan kläder =) Han är jämt dösnygg, varesig han har har på sig jeans och en skjorta eller lolitaklänning.....

Det ska nog gå. Första gången någonsin jag faktiskt ser fram emot att shoppa kläder =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Men vad märkligt :-/

Håller tummarna för art shoppingen går fint. Känner mig milt avundsjuk på mannen i fråga.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-26 23:29:39 följande:
    Superkillen med pojkjargongen tvättar han med just nu...Skrattande

Vilket är erat hetaste tips på väldoftande sköljmedel, börjar tröttna på mitt...??Foten i munnen

Var en snäll en, men skulle faktiskt gjort likadant jag med. Tjänar ingenting på att vara en finne i röven, bättre att vara en på skinkan så att det riktigt ömmar när någon sitter...eller menar man ska vara artig och överaskande snäll åt damerna för då kan man få fika!Skrattande
    Vet inte vad du kör på nu men jag bytte nyligen till detta och gillar det.
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-27 18:15:24 följande:
    Softlan outdoor fresh, då vet du en del av min doft, eftersom jag överkonsumerar sköljmedel..
    Då borde du älska den jag har nu. Den är som outdoor men luktar MYCKET mer. Hade outdoor innan har just gjort slut på den.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-27 17:19:39 följande:
    Jag använder den till vänster, är lite 80-tal över den, fattas bara en stor frilla och Hubba Bubba när jag kommer stinkandes....Skrattande
    Finns ju inte så roliga dofter typ...Diesel, Lakrits eller varför inte Smörkola...hur häftigt som helst...lukta as men ändå vara renast på byn!Drömmer
    Kanske ska prova den där du har...
    Kanske bättre upp...sugen på att tvätta lite? Åt mig alltså?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Vanilj är den till vänster, försöker få slut på den så jag tvättar vinterkläder nån gång ibland och användaren då.

Hahah köpte hubba bubba igår av nostalgiska skäl.

Jag är alltid sugen på att tvätta, såklart! Ger tid mellan maskinerna att lösa korsord och läsa böcker typ gärnings kvinnor och styckmördare. Måste läsa ut dem innan fredag och har inte börjat ännu
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!