Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Dock exploderade humöret igår och hon rymde så min granne kom förbi och förklarade att hon var på andra sidan E:45 :-/ ingen panik alla åh nej!!!! Trodde de lagt sig och att hon släppt rymmandet hon nämt tidigare men nej. Dock hade hon vänt och var på väg tillbaka när vi kom farandes i bilen. Barn nr två hade ju följt med men vänt tidigare så henne mötte vi på vår infart. Kände oss som riktigt lyckade päron där en sväng. De fick sen vackert gå upp till grannen och tacka honom för att han sagt till. Frejas slutsats av det hela var att det där är nog det absolut dummaste jag gjort i hela mitt liv ännu med tårar rinnande längs kinderna.
Annars kör hon också på vägra hell no skola vid försovning. Ett stort helvete att få henne att gå vilket ju gör att man blir än mer sen. Ibland vill jag ha bil och kunna kasta in henne och dra.
Snälla moder natura släpp 20 papp i mitt huvud så jag kan ta mitt jävla körkort. Du kan få resten tillbaka för jag tror inte det kommer kosta så mycket men ändå. Snälla moder natur hör min bön <3