Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Bara så ni vet så har jag slutat existera.....
Eller??
Bara så ni vet så har jag slutat existera.....
Tack Häckis för att du är så skön ?
Ett gott råd är att aldrig färga håret när man är stressad. Ser ut som en tvättbjörnssvans i huvudet. Är det ok att ha mössa på sig i den här värmen?
Ja, det kunde varit värre:
www.facebook.com/photo.php&set=o.26558342557&type=1&theater
Uniformer, gasmask och grejor
Vad är det för fel på att ligga och skeda, kramas och pussar i nacken??? Slår gasmask alla dagar på året!!!
Joo och slitna jeans med oljefläckar, lukten av bensin och olja *drömmer mig bort efter en egen handyman*
Ville mest säga hej och se så ni lever. Jag har lyckats med bragden att bli utkastad från klubb6 genom att varna för en pedofil/ hebefil är mer korrekt som florerat här inne också och jag lärde känna honom här. Det var tydligen inte ok med K6 sexförbrytare är tydligen mer ok än att man varnar andra kvinnor som kan ha barn i samma ålder. Fin jävla moral där. Headshoot på hela jävla högen pedofil inkluderat!!!
Kommer fan aldrig tycka att jag gjorde fel oavsett deras jävla regler, hell no. Hade gärna förklarat det rätt i nyllet på ansvarig för sidan också.
Bortsett från det så mår jag oförskämt jävla bra hahha helt sjukt. Har skit svårt att fatta att jag mår såhär bra. Glad som när man är kär fast jag är inte kär bara glad och lycklig. Skrämmande som fan hahhaha
Vilken grej att gnälla över. Så nu håller jag käften om det. Skall inta min soffa och glo på scrubs lite. Joo hade sån lust att nita min kompis man snart ex man idag. Jävla dåre kör om oss i en jävla kurva på krokig jävla väg i hög hastighet. Hur fan tänker man då, allvarligt? Hans eget barn satt också i bilen. Det värkte verkligen i mina fingrar enda som höll tillbaka är att jag är rädd att min fantastiska vän får den skiten senare
Nå ha det helt världsbäst allihop. Kram, puss, hångel, kärlek och massor av energi. <3
Jooo och....