Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-06-04 19:48:51 följande:

Bara så ni vet så har jag slutat existera.....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Det verkar lite onödigt tycker jag....

Eller??
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-06-04 20:25:07 följande:

Grattis till studenten! Arbetsförmedlingens öppettider är 10-16.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Var lite sugen på nått liknande hahahha
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-06-04 21:06:15 följande:

Tack Häckis för att du är så skön ?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Tack själv kloka fantastiska man! <3
  • HäckHäxan
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-04 23:51:23 följande:
    Nej. Det är skitbra. Och fullständigt floskelfritt. Skitsnyggt blev det.

Tack så mycket. Blev ingen text dock. Tiden rann iväg. Men den blev uppskattad ändå så
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-06-04 23:56:03 följande:

Hade du sagt till tidigare så hade du fått några visitkort av mig att lägga med, jag behöver anställa runt 5 personer smile2.gif
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Hahaha

Nå hon gick just ur handel och administration.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-06-06 09:04:06 följande:

Så en lavett var är okej? smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Snurra en kökshandduk och smärta till på baken varje gång pre-teen passerar i rent underhållningssyfte av fostran

Fan vi hade såna krig med kökshanddukar hemma jag och mamma ibland. Alltså inte i agningssyfte mest for fun. Fast jag har visserligen fått ett par lavetter också. Det går över mitt förstånd hur hon lyckats avhålla sig från att ge mig ett regelrätt kok stryk faktiskt. Jag var mycket men inte helt enkelt kan man säga. Hade jag varit min mamma så hade jag gett mig själv mer än några lavetter.

Nej alla helt galna PK personer jag blev inte misshandlad och min mamma har inte som vana att slå barn och ingen dålig kontakt har vi heller. Så innan någon går i taket så kan jag informera om att detta är sådant vi skrattar åt på samma sätt som vi garvar åt när jag kastade sönder 30-35 glas hemma på mindre än en vecka osv. ( som jag vackert fick betala, den månadens månadspeng bestod av ett kvitto från Ikea på 35 glas och växeln som blev över ) åhh vilken inte glad tonåring jag var just då, men de vara ju bara att gilla läget när man gått destruction derby med disken.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-07 19:08:29 följande:

Ett gott råd är att aldrig färga håret när man är stressad. Ser ut som en tvättbjörnssvans i huvudet. Är det ok att ha mössa på sig i den här värmen?

Ja, det kunde varit värre:

www.facebook.com/photo.php&set=o.26558342557&type=1&theater

Hahaha inte felstavat alls. Bara en dyslektiker kan vara supernöjd med en felstavad gaddning!
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-06-09 14:55:06 följande:
    Då får någon snurra fast dig vid stolen, tror det finns en och annan repkunnig här. smile9.gif

Ahaaa. Detta är du?

Say anything
    Åh jag skrev på en liknande mojäng idag när TNT kom och levererade ett paket och hmm jag mötte snubben i morgonrock, frotté med stora orange blommor och blad ala 70 tal typ. Här är vi utseendefixerade som få

Hade tänkt klä på mig för han ringde innan men glömde av deg för jag satt och drack kaffe med en vän på trappan och vips var han här hahha
  • HäckHäxan

Uniformer, gasmask och grejor

Vad är det för fel på att ligga och skeda, kramas och pussar i nacken??? Slår gasmask alla dagar på året!!!

Joo och slitna jeans med oljefläckar, lukten av bensin och olja *drömmer mig bort efter en egen handyman*

Ville mest säga hej och se så ni lever. Jag har lyckats med bragden att bli utkastad från klubb6 genom att varna för en pedofil/ hebefil är mer korrekt som florerat här inne också och jag lärde känna honom här. Det var tydligen inte ok med K6 sexförbrytare är tydligen mer ok än att man varnar andra kvinnor som kan ha barn i samma ålder. Fin jävla moral där. Headshoot på hela jävla högen pedofil inkluderat!!!

Kommer fan aldrig tycka att jag gjorde fel oavsett deras jävla regler, hell no. Hade gärna förklarat det rätt i nyllet på ansvarig för sidan också.

Bortsett från det så mår jag oförskämt jävla bra hahha helt sjukt. Har skit svårt att fatta att jag mår såhär bra. Glad som när man är kär fast jag är inte kär bara glad och lycklig. Skrämmande som fan hahhaha

Vilken grej att gnälla över. Så nu håller jag käften om det. Skall inta min soffa och glo på scrubs lite. Joo hade sån lust att nita min kompis man snart ex man idag. Jävla dåre kör om oss i en jävla kurva på krokig jävla väg i hög hastighet. Hur fan tänker man då, allvarligt? Hans eget barn satt också i bilen. Det värkte verkligen i mina fingrar enda som höll tillbaka är att jag är rädd att min fantastiska vän får den skiten senare

Nå ha det helt världsbäst allihop. Kram, puss, hångel, kärlek och massor av energi. <3

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!