Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-19 22:04:45 följande:
    smile6.gif
    Rodnar lite och tackar.
    Naw det är såååå klädsamt på just dig. Du ser nästan sedsam ut
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-19 22:07:49 följande:
    Gawd du kan inte säga sånt inför mig. *sätter på soffkanten*
    Men grattis Solig
    Sorry och tack . Men det var så in i helvete gott, absolut välbehövligt och han är fan guld. Magiska händer. :-P Var alldeles för länge sen känner jag. Får bli bättring och bot på det.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:11:45 följande:
    Scones? Baka lite..... Tar bara en kvart, tjugo minuter.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Var det där men mjölken då. Tror att det kanske precis räcker till morgonkaffet.

Och jag har hjärnskrynklarmöte 08:30 imorgon så ja kan inte bara lämna barn på skolan och fly hem och dricka kaffe sen. Måste ha mitt kaffe annars går det där mötet absolut åt helvete. Störigt nog att jag skall dit så tidigt. Men eftersom det gäller mig själv och ämnet är eventuella mediciner osv så känns det lite smått viktigt att gå dit. Hade velat börja medicinera så fort det bara går om jag ändå skall sättas på det. Nå morgondagen får utvisa.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-19 22:12:49 följande:
    Blev riktigt glad idag. Någon kallade mig "Lilla pervo" äntligen någon som ser mig från min rätta sida Hjärta
    Hur som helst är det en jäkligt fin komplimang.

Jag klär i kräftrött. Absolut!
    Åh måste varit som sammet i dina öron. Gött!!!

Jag fick höra förut att hmm så lång kjol har jag aldrig sett dig i innan. Den gick till strax under knäna hahahaha nå det kan hända att de andra slutat precis nedanför rumpan dvs om jag står helt rakt och inte rör mig hehe

Du tar kräftrött så tar jag mörkt blodrött!!
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-05-19 22:14:26 följande:
    Störd är lika med bra, jag är bara glad jag verkar kvala in.
    For the record, du är still stördast {#emotions_dlg.flower}
    Tycker nog du passar som handen i handsken här.

Det är nu jag funderar på om detta med stördast är bra eller kasst. Men jag bestämmer att det är en bra grej. Som den heliga Durkan så är det min rätt att besluta så!!

Mer pasta åt folket!!!
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-19 22:16:17 följande:
    Nejnejnejjjjjj, ge mig KÖTT. *sitter två cm från skärmen*
    Frukt? herregud smile3.gif
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:13:13 följande:Sorry och tack smile2.gif . Men det var så in i helvete gott, absolut välbehövligt och han är fan guld. Magiska händer. :-P Var alldeles för länge sen känner jag. Får bli bättring och bot på det.
    Jag förstår precis här. Händer är grejen. Drömmer

Jaaaa apselut. Nå min själ är mer rofylld just nu iaf.

Överväger att sätta mig och kolla på scrubs. Har bestämt att se den från säsong ett och bara njuta.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:14:37 följande:
    Dert är väl trevligt med komplimanger. Jag fick en idag av 5-åringen: "Du ser ut som du ska trilla ur sängen snart."
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Gah ha ha ha bättre än trilla av pinnen snart iaf
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-19 22:26:10 följande:
    Äh, mjölk är överskattat. Ta vatten i sconesdegen, det går lika bra.....

Hjärnskrynkare =P

Läkare av diverse slag är jobbiga....Särskillt när de har fel. Min läkare hade jättefel, störigt nog....
    Kom på att jag har mjölkpulver. Men de blir nog makaroner istället eller så skiter jag i allt tror jag.

Kalla köttbullar går ju också att äta haha

Klart de kan ha fel, som fan också. De bestämde ju att jag var bipolär vartannat år och det varvades med adhd. Supergreat verkligen. Har aldrig mått så uselt som jag gjorde när jag fick medicin för bipolaritet. Usch alltså. Sa åt dom att om ni inte kan bevisa att jag är en fara för andra eller mig själv så sväljer jag inte en enda jävla kapsel till. Levde i en grå bubbla inget berörde mig. Är hellre upp å ner som en jojjo varje dag än att må sådär.

Nu blir det väl nån adhd medicin gissar jag. Och jag är helt säker på att de fungerar 100 gånger bättre!
  • HäckHäxan
    Jaded skrev 2014-05-19 22:31:37 följande:
    Märker att du inte känner mig. *gapar* Drömmer
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:25:01 följande:Överväger att sätta mig och kolla på scrubs. Har bestämt att se den från säsong ett och bara njuta.
    Jag gör samma fast med Big bang just nu. Vet inte vad problemet är men är inte sugen på Klaus riktigt än smile3.gif

It will come to jooo

Sheldon <3 mmmmm *förälskad*
  • HäckHäxan

Mätt! 5 köttbullar senare. Nu dag för soffan och en flaska vatten att återställa balansen med lite

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!