• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vaknat upp i föräldrahemmet och det är så lugnt och tyst...

Idag är det begravning för min gammelmorbror..

Jag och mamma har fixat blomsterkrans och rosor att lägga på kistan ... usch.. blir en jobbig dag..

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Räknas det som barnaga om man tar ena ungen och slår den andra med? Tekniskt sett så slår de ju varandra?

Usch vilken jävla dag. . Begravning med mycket tårar.. Många goda, fina minnen dock och samtal med släkten.

Trött, ledsen och med huvudvärk så kommer jag hem. Vill bara ta det lugnt och vila lite, men då har mannen lovat grabben att ha en kompis som sover över.. och just den kompisen som triggar hans dåliga attityd..

Jaja.. bara jag får ligga er och vila en stund, sova bort den begynnande huvudvärken liksom, ungarna kan vara ute och leka under tiden.. mannen ska ha dem under uppsikt..

Vad händer? Jo, han kommer hem med barnen, säger till dem att vara tysta och drar sedan ut i garaget där han vare sig ser eller hör något, ungarna klampar runt som jävla elefanter i huset, slår i dörrar, skriker och gapar.. till slut får jag utbrott och möts av total oförståelse..

har låst in mig på altanen nu för att få vara ifred och huvudvärken blir bara värre..

Det där med respekt och lite jävla hänsyn....

• Knall
    Anonym (Mr Bojangles) skrev 2014-08-13 19:55:04 följande:

Får man snacka/fråga om allt i denna tråden?

Har jag fel så skit totalt i min fråga

Blir bara fundersam när jag skrollat runt i en del trådar här.

Är 13-14cm i omkrets åt helvete? Känner man ingenting då? Vad bör man ha för att det ska vara riktigt skönt?

Trevlig kväll.

Leta reda på alla kuktrådar istället.. finns hur många som helst om längd, omkrets, utseende etc..
  • Knall

Typ så känns det nu...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-13 20:11:00 följande:

Knall kan du inte slänga ut alla ungar i garaget så får fadern roa dem bäst han vill.

Funderar på det.. och sedan låsa fast hänglåset så de inte kommer ut..
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-08-13 20:15:24 följande:

Frågan är nu: Ska man springa till affären och köpa ett kg godis eller ska man lägga sig i fosterställning och bara inse att kvinnokroppen är skapad av djävulen för att plåga oss?

Goooooooooooodiiiiiiis!! Riesen!!! Köp lite till mig med!
  • Knall

Andas...
  • Knall
    Anonym (Mr Bojangles) skrev 2014-08-13 20:43:08 följande:

Ok!

Får söka på annat håll helt enkelt :)

Sorry om jag låter grinig.. en sådan dag.. men som sagt.. Ämnet har tagits upp i diverse trådar genom åren och till slut blir man rätt less..

Men som svar på din fråga så är inte FL den säkraste källan direkt.. alla tycker vi olika och gillar olika och här kan det bli lätt snedvridet om man vill ha seriösa svar..

Men du duger precis som du är och skulle någon påstå annat så är det ingen du vill slösa tid på i alla fall..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-13 20:43:43 följande:

Jo jag försöker men får inte luft!

Sen för att vara seriös, beklagar ödmjukast det inträffade och önskar dig en trots omständigheterna en underbar kväll!

Släpp taget om strypkopplet!

Och tack..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-13 22:43:45 följande:

Allers? Har de inget bättre? Porr?

"Granny goes wild on the wheelchair 2"

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!