• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-08-05 01:13:04 följande:

Gött hoppas innerligt ni överlever.

Jag fick den geniala iden att annonsera efter en PT och kostrådgivar/ expert person på någon av sexsidorna hahahha måste ju finnas någon som är galen nog att frivilligt vilja ta sig an mission impossible / Häxan liksom.

Har inte gjort det än skriver annonsen i mitt huvud får se om jag vågar haha. Kanske drar på mig mer galningar än vanligt då.

Jag med.. Måste ju komma igång med träningen igen så det är bara att bita ihop!

Haha! Du är SÅ störtskön! Det skulle vara kul att se vilken slags respons du skulle få!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-05 11:15:57 följande:

Gymträning eller annat?

De flesta gym har väl ac. Kanske bästa stället att vara på i värmen. You go girl!

Gym och simning..

Ska komma igång med långpromenader igen också.. Nu har det ju dock varit liiiiite för varmt att ens tänka på..

Good point! Gymma först, duscha och sedan dyka i bassängen.. och duscha igen..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-05 13:00:59 följande:

Någon som kan låna ut lite styrka och kraft. Tänker lämna tillbaka det vid tillfälle.

Har inte så mycket kvar själv, men ta lite du.. *Räcker över*
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-05 15:20:11 följande:

Ja så är det ju. Jag fick en vision om att byta sovrum igår och ta vardagsrummet som sovrum och göra mitt sovrum till vardagsrum. Hade det inte varit för min jäkla ischias så hade jag nog börjat bära säng och soffa igår. Men det vågar jag inte, benet känns fortfarande som det skall vika sig lite då och då även om smärtan är mindre än den var i helgen.

Funderar på att skriva ihop något ikväll, kanske lägga det i dagboken på sidan och se hur responsen blir på det och sen efter det kanske våga posta det som annons!

Hoppas det gick bra att träna =)

Gymmat 50 minuter och sedan simmat 14 längder + att vi gick dit och hem à 15 minuter vardera..

Gött! På't igen på torsdag!

Usch för ischias! Pappa har problem med det också..

Tycker att du ska ta det lugnt till slutet av veckan åtminstone. Rummen står kvar tills nästa vecka!

Gör det! Om du känner för det, skicka ett pm till mig så kan jag kontrolläsa!

På tal om pm.. Fick en förfrågan om mina vårtgårdar efter ett inlägg i en tråd..
  • Knall
    ErnstHugo skrev 2014-08-05 21:26:02 följande:

Vårtgårdar är fint

Förutom namnet....
  • Knall
    taquine skrev 2014-08-05 22:48:46 följande:

Ja hemskt, som smegma Vem kommer på ett sånt vidrigt ord...

Någon som vill få allt med den mänskliga kroppen att låta äckligt? Typ de som anser att sex är vidrigt?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-05 22:53:43 följande:

Redigt och bra jobbat.

Ja de får nog bli något sånt. Kan hända att jag får vänta längre. Måste mäta och dona lite insåg min mer realistiska del av hjärnan idag och skaffa någon form av dött till trappan, för trots att det nu bara finns en katt kvar så är jag ju lik förbaskat allergiskt mot den

Hahahha får jag skrivit ner den så skall du absolut få läsa igenom och bolla med mig

Åh nice, vårtiga gårdar Yeah yeah wow wow. Fast alltså du får gärna maila mig en bild på dom 

Alltid bra att tänka igenom braiga idéer någon dag eller två så man kommer på hindren innan man råkar ut för dem. .

Yes!! Do that!!

Haha! Vad avtändande det där lät!!

"Här älskling! Smaka på mina vårtiga gårdar!"
  • Knall
    ErnstHugo skrev 2014-08-06 11:27:02 följande:

Det låter som hämtat från Sagan om ringen. "Innan de nådde Mordor fick de vada i smegma"

• Knall

Jag är ingen radiomänniska.. samma jävla låtar om och om igen och just nu verkar det vara populärt med gnälliga, repetitiva låtar... *sur kärring*

• Knall
    Smecker skrev 2014-08-06 16:16:43 följande:

Du slipper åtminstone folk som envisas med att lyssna på P2 på arbetstid

Jag har 2 minions som kräver att lyssna på Ace Wilder på högsta volym....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!