• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

UniqueSnowflake skrev 2014-07-27 22:14:55 följande:

... Alltså mår hon antagligen piss själv och är avundsjuk på dig... Kan du ju alltid trösta dig med.

Förstår dock inte varför hon är avundsjuk. . Vi är så olika..

Finns inget att trösta sig med.. tycker det mest är irriterande, jobbigt och ledsamt..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Sitter i en bil utan AC.. två timmar innan vi är framme vid bryggan och på väg ut till sommarstugan.. *dör*

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-07-28 15:21:58 följande:

Längtar också efter det där ovädret vissa påstår de har. Sov med isklampar i sängen inatt. Lite udda sängkamrat kändes det som, men det funkade.

Vi fick ett åskväder i ungefär en timme.. inte närheten av nog!!!!

Ute på ön nu.. Svalare här.. väntar på ett åskväder här nu...

Isklampar har jag med sovit med.. inatt blir det nog en dusch innan sänggåendet...
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-28 15:33:46 följande:

Geez, jag hade vägrat sitta i en bil  utan AC i den här värmen.Vi hade episkt åskväder här igår. Varade väl en 4-5 timmar. Tor var väl sur eller nåt....

Inte så mycket val.. bilfan. . Nya bilen kommer inte förens i september..

Jag har lääääängtat efter ett sådant oväder i ett par veckor.. har haft problem med huvudvärk nu sista veckan och det skulle vara SÅ skönt med en rejäl urladdning.
  • Knall

Det är ju t.o.m varmare än i helvetet här ute! Då är jag ändå ute på en ö!!!

Algblomning också naturligtvis så det går inte att bada!

Två trevliga polacker fixar skorstenen på stugan i denna värme, har bjudit dem på kaffe, saft, iskallt vatten och lite mat. De kan vare sig svenska eller engelska, men med lite gestikulerande så går det ändå..

De började igår och är nästan klara! Skickliga som attan! Men att de orkar i denna värme..!

Skulle helst se att de tog de lugnt så de inte får värmeslag.. en själv orkar ju inte mycket!

Mitt huvud vill inte vara med så har sovit någon timme..

Nä.. Härligt med värmen ön då, men lite regn skulle inte skada både för folk och fä, för att inte tala om naturen.. Gräset är snustorrt, träden börjar tappa löv i förtid och det är svårt att orka med något..

Hade tänkt måla om köket på stugan, samt trappen.. Mina föräldrar har redan gjort lite, men vill gärna hjälpa dem med det de inte orkar/ klarar själva..

Nähä... Om man skulle serva barn, man och tuffa arbetare med glass?

• Knall
    Smecker skrev 2014-07-29 12:47:39 följande:

Det är oerhört ansträngande att titta på när ungarna fiskar krabbor från bryggan

De använder inte varandra som bete? Det skulle våra gjort...
  • Knall
    UniqueSnowflake skrev 2014-07-29 12:51:24 följande:

Jag känner samma sak. Det är fuktigt som fan i luften och fukten ihop med värmen gör att andan går ur mig. Bara att bära strandväskan genom skogsstigen till min favoritbadplats känns som en riktig strapats! Orrrkarrr inteee... Det gör typ ont i huden... Men när jag väl är i vattnet kommer jag känna mig som mitt vanliga jag.

Lycka till med era projekt på huset, och hoppas ni kan bada, kanske i en insjö?

Just nu hade jag gärna bosatt mig i sjön nära hemmet.. Bara gått upp när jag måste för att äta och gå på toa.. Problemet är väl att det skulle vara 100 pers till där då...

Det går inte att vara ute just nu! Ungarna är helt slut så de orkar inte ens bråka!

Men ikväll tar vi båten ut till någon vik för bad, fiske och korvgrillning...

Polackerna gillade glassen btw.. Och de tackade för isvattnet de fick..
  • Knall
    Smecker skrev 2014-07-29 14:18:28 följande:

Nej, de är smartare än så. De använder andra barn.

Åååååh! Smart!
  • Knall

"Kom! Vi tar med ungarna och fiskar! Det blir avkopplande!" -Sade mannen..

"Det kommer gå så bra och de kommer att vara lugna. Det blir kul!"

*Tillbaka från en fisketur som var allt annat än lugn, kul och avkopplande.. Tid att dricka whisky*

• Knall

Ruffled Feathers- the Bird is the Word?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!