Sex och dravel tråden, hämningslöst!
... Alltså mår hon antagligen piss själv och är avundsjuk på dig... Kan du ju alltid trösta dig med.
Finns inget att trösta sig med.. tycker det mest är irriterande, jobbigt och ledsamt..
... Alltså mår hon antagligen piss själv och är avundsjuk på dig... Kan du ju alltid trösta dig med.
Sitter i en bil utan AC.. två timmar innan vi är framme vid bryggan och på väg ut till sommarstugan.. *dör*
Längtar också efter det där ovädret vissa påstår de har. Sov med isklampar i sängen inatt. Lite udda sängkamrat kändes det som, men det funkade.
Geez, jag hade vägrat sitta i en bil utan AC i den här värmen.Vi hade episkt åskväder här igår. Varade väl en 4-5 timmar. Tor var väl sur eller nåt....
Det är ju t.o.m varmare än i helvetet här ute! Då är jag ändå ute på en ö!!!
Algblomning också naturligtvis så det går inte att bada!
Två trevliga polacker fixar skorstenen på stugan i denna värme, har bjudit dem på kaffe, saft, iskallt vatten och lite mat. De kan vare sig svenska eller engelska, men med lite gestikulerande så går det ändå..
De började igår och är nästan klara! Skickliga som attan! Men att de orkar i denna värme..!
Skulle helst se att de tog de lugnt så de inte får värmeslag.. en själv orkar ju inte mycket!
Mitt huvud vill inte vara med så har sovit någon timme..
Nä.. Härligt med värmen ön då, men lite regn skulle inte skada både för folk och fä, för att inte tala om naturen.. Gräset är snustorrt, träden börjar tappa löv i förtid och det är svårt att orka med något..
Hade tänkt måla om köket på stugan, samt trappen.. Mina föräldrar har redan gjort lite, men vill gärna hjälpa dem med det de inte orkar/ klarar själva..
Nähä... Om man skulle serva barn, man och tuffa arbetare med glass?
Det är oerhört ansträngande att titta på när ungarna fiskar krabbor från bryggan
Jag känner samma sak. Det är fuktigt som fan i luften och fukten ihop med värmen gör att andan går ur mig. Bara att bära strandväskan genom skogsstigen till min favoritbadplats känns som en riktig strapats! Orrrkarrr inteee... Det gör typ ont i huden... Men när jag väl är i vattnet kommer jag känna mig som mitt vanliga jag.
Lycka till med era projekt på huset, och hoppas ni kan bada, kanske i en insjö?
Nej, de är smartare än så. De använder andra barn.
"Kom! Vi tar med ungarna och fiskar! Det blir avkopplande!" -Sade mannen..
"Det kommer gå så bra och de kommer att vara lugna. Det blir kul!"
*Tillbaka från en fisketur som var allt annat än lugn, kul och avkopplande.. Tid att dricka whisky*
Ruffled Feathers- the Bird is the Word?