• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-27 16:05:42 följande:

Sätt upp den över sängen och se vad sambon säger när han kommer hem, spela oförstående och fråga om inte han också tyckte det var en fin bild (Eller är det för elakt?)

Han skulle bara skratta faktiskt.. fundera ett tag och sedan fråga om jag skulle gilla att han hade likadana kallingar . ..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-27 16:08:13 följande:

Iväg på tjejmiddag med dig!!! Pussla kan du göra i många år framöver.

Men jag oooooorkar inte!!! Karl och barn borta, bara jag och katten, tid till att bara vara..

Jobbigt att sminka sig, klä sig och ta sig dit jue!

Men jag har visserligen lovat...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-27 16:17:11 följande:

Gå!!! Det är oftast vid de tillfällen man inte alls känner sig taggad man brukar få som roligast. Både huset och katten finns kvar

Jag gick! Och fick vända vid tågbytet då värdinnan blivit akut sjuk i något som genererar kräkningar...

Nu måste jag ju laga mat själv.. är vrålhungrig... bah!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-08-27 16:15:16 följande:

Det finns vissa som verkar leva för julen, handlar julklappar i juni etc. Själv har jag alltid varit en Grinch, visst kan det vara mysigt att sitta med en glögg och titta på snön som faller, men julafton kunde lika gärna vara vilken dag på vinterhalvåret som helst för min del. Brukar jobba för att slippa hysterin. När det fanns mindre barn hemma var jag så illa tvungen att fira.

Jag älskar julen! Men leva för den? Nope.. jag pyntar, bakar och har mig för att det är kul och för att tänka på annat än att det är mörkt ute.. och kallt..

Enligt mig är det hädelse att pynta innan 1;a advent och låta julpyntet sitta kvar efter tjugonda knut.

Men jag kan gå bananas.. Flera gånger om... lite roligare nu när det finns ungar med i bilden..

På tal om annat.. har fått ett "tja! läget?" i inboxen.... yeeeey...
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-08-27 18:53:24 följande:

Ajdå. Inte bra.

Ät en brödbit medan du lagar kyckling. Eller vänta. Det var det kanske jag som skulle.....

Jag gör tacos. . Skulle fått det där.. blev ju sugen och kan inte tänka på annat nu..

Ät! Jag tog en banan!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-08-27 18:55:30 följande:

Jag älskar också julen. Funderar på att ta fram julkokboken och göra ett lika dant dokument som jag gör till rutiga.... I den takt jag jobbar just nu lär den bli färdig lagom till påsk.

Då blir det en God Jul 2015?!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-27 19:20:50 följande:

Hej folk.

Jag är officiellt mer död än levande. Känns så i huvudet iaf. Mör säkerhetsskull insåg jag för fem minuter sen att jag visst tömt garderober i våra sängar och rensat kläder. Hade en känsla av att jag borde skyndat iväg hem förut när jag hämtade mini men kunde inte komma på varför så det blev inget skyndande. Men när jag gick för att sätta på datorn nyss så fick jag en aha upplevelse. *suck* huvudvärk har jag och de är bara att gå in och tömma våra sängar. Blir så in i nordens trött på mig själv ibland ( läs ofta )

Så nu tar jag min cappuccino och går in och skapar mer kaos i ordningen. För hell no att jag får fixat det där på en kvart ordningsamt. Får bli morgondagens bekymmer att röja typ.

Usch, så jobbigt.. Men det låter bra med cappuccino och att ta allt imorgon låter som en superb idé.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-08-27 19:26:41 följande:

Stoppat kyckling i ugnen nu =)Typ =P

Blev klar med tacon nyss.. Började måla, plocka och diska.. att jag inte kan göra bara. en. sak! Utan 100!

Nåja.. Fått i mig lite nu.. I sista minuten dessutom. Började få huvudvärk. .

Katten jagar en nattfjäril...
  • Knall

Frusit arslet av mig en bra stund trots filtar och en varm katt.. kom på nu att altandörren står vidöppen....

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-27 23:27:25 följande:

I hear ya sista! I hear ya! Vet precis och alldeles exakt hur det känns.

Hoppas katten fick fångat den.

"Jag ska bara.." blir tokig på mig själv!

Japp! Skitnöjd och stöddig.. Husse skulle blivit stolt.. (han har fobi för nattfjärilar)
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!