Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-02 12:23:54 följande:
    Stackars! Du är inte den enda som brottas med stora bekymmer. Superplaneraren har lyckats tacka ja till två stora fester imorgon och på den andra ska jag hålla tal. Är totalt blank och har inte den blekaste om vad jag ska säga. Det allra största problemet är att jag inte har något att ha på mig och är för lat för att åka och köpa något nytt. Jag har bestämt vilka solglasögon och skor jag ska ha. Det kanske får räcka med det. Obestämd
    Ojsan hoppsan. Hoppas du hittade något och fick knåpat ihop ett tal som åhörarna uppfattade som vettigt
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-04 15:07:37 följande:
    Ja krya på dig tok!Skrattande
    Imponerande bygge det där! Men vad är det för jävla monster du har där inne?Förvånad
    Det där är ett exemplar av världens största kaninras som inte vuxit klart ännu ( tror jag för i så fall blir han rätt liten ) de skall väga mellan 9-15 kg så jag hoppas han passerar 9 iaf. Han heter Nicke, är rumsren och går lös här hemma med två katter och en rottweiler. Bara på natten och när jag inte är hemma som han är i en bur, en stor hundbur.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-04 11:09:47 följande:
    Talet gick utmärkt.  Mina skor är borta, men lite svinn får jag räkna med smile5.gif och den jag har kär just nu spelar:
    Metallica ? Enter Sandman

Han påstår att jag aldrig lyssnat på bönen i mitten, kan vara så...
    Jag önskar att allt vore som det ska
    och gör en ompost
    Ben Howard ? Oats In The Water
    Hahaha härligt. Blev av med skorna på en fest en gång. Var måttligt roande att gå hem i strumpor på en grusväg. skönt talet gick bra iaf.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-04 15:54:53 följande:

Nu* Herregud min gamla tillfälliga mobil kastar om och vägrar mig bokstäver där jag vill ha dem. smile8.gif Och lägger till tummen upp här och var så mina helt seriösa inlägg dryper av sarkasm istället smile2.gif

Jodå, sitter ihopklämd på ett gammalt Harry Potter-ish tåg från Göteborg här och försöker fördriva tiden på något sätt. Fyra timmar kvar nu bara, uh.. Nej, Nicke (?) är nog den största kanin jag sett. smile9.gif Imponerande mankhöjd!
    It takes a fool to remain sane
    Hahhaha sköningar. Ja lite stor är han allt
  • HäckHäxan
    InTheShadow skrev 2014-05-05 13:19:16 följande:

Åh! Jag har också varit bortrest, tåg till Göteborg. ..så vackert att man ville gråta smile2.gif
    Hahahha ja just järnvägar är ju så otroligt estetisk tilltalande......
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-05 16:32:52 följande:
    Buuu...nu blev den ju normal...hatar allt normalt!Tomte
    Hahahahah ser också text som sjukt stor ibland. Oftast i musiktråden när jag kopierat och klistrat in nån låttitel.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-05-05 19:43:22 följande:
    Tur att du hade grusväg iaf, det kunde varit värre än så:

Hahahha skogspromenad i höga klackar är inte att leka med
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-06 20:31:46 följande:
    Yeeey! Nya glasögon beställda, imorgon ska jag fixa håret och så ska jag titta efter skor... Bara klänning kvar att inhandla..

Jag och mannen har gemensamt beslutat att jag inte ska spela tv- spel mer.. För bådas mentala hälsas skull... smile2.gif
    Härligt, annars kan du ju gå runt i brillor och nya heta skor, är säker på att mannen hade uppskattat att få maten serverad av dig klädd sådär Jag hade jag uppskattat det enormt!

Blev erbjuden att få hit en naknakocken, funderar ännu, kravet var dock att även jag skulle vara naken har förhandlat fram att jag får gå runt i förkläde Men nå jag får se hur det blir med den saken haha

Tv spel, livsfarligt Fast du är alltid välkommen hit och spela sonic på mitt antika sega, 2 player, sjukt kul!!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!