Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-10 21:30:30 följande:

Bara för att få er mer stressade över mig så kan jag berätta att morgondagen bjuder på dammgrävande, omplantering/ plantering av växter och blommor.. smile2.gif
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 20:51:10 följande:Jag är säker på att du hört att du är galen förr!!! Jag håller med de som sagt det

Paj åhhhhhh gott, sugen!!! Men orkar inte. Känns rätt menlöst att bara göra till mig själv. Funderar på att baka en plåt muffin då kan jag leva på dom tills på måndag

Eh... Jo, ja.. hmm smile9.gif Det har hänt.. smile2.gif

Pajen är fruktansvärt god btw! Vaniljsås till.. smile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Det savar i min mun. Skulle så gärna uppleva den orala orgasmen. Ja menar sås asså vaniljsås mums!

Nästan så jag borde skämmas och känna att det är pinsamt med tanke på att jag faktiskt har rabarber i trädgården. Men det har jag tyvärr inte vett på.

Däremot skäms jag över att jag skitit i att borsta tänderna och håret idag. Så jag borstade nyss tänderna. Håret ser ehhh vårdat ut uppsatt i en klämma. Värre är det väl med morgonrocken jag milt sensuellt glider runt i här hemma
  • HäckHäxan
    InTheShadow skrev 2014-05-10 21:21:30 följande:

Man får inte vägra :-/ Det är som att missa tacos en fredag! ....Illa...
    Jag vägrar med. Så det så!!! Vägrar tv, vägrar tacos fredagsmys och lördagsgodis. Inget av det ingår i mitt leverne. Och schlager ingår absolut inte.

Men mini kommer väl bubbla om det på måndag så jag får väl komma på fb sen vem som vann och se till att lyssna på låten innan måndag eftermiddag gissar jag. Vet inte ens vem som tävlar för Sverige hahaha.
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-05-10 22:18:58 följande:
    Jag vägrar med. Så det så!!! Vägrar tv, vägrar tacos fredagsmys och lördagsgodis. Inget av det ingår i mitt leverne. Och schlager ingår absolut inte.

Men mini kommer väl bubbla om det på måndag så jag får väl komma på fb sen vem som vann och se till att lyssna på låten innan måndag eftermiddag gissar jag. Vet inte ens vem som tävlar för Sverige hahaha.
    Inte komma utan kolla!!! *suck*
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-10 21:45:12 följande:
    Tycker jag med! smile2.gif

Skickar över skiten till dig. Det ska vara klart innan tolvslaget ikväll. Det fixar du galant!
    Klart jag gör. du har tillbaka det till 23:39 senast så du hinner läsa igenom det innan du mailar det vidare.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-10 22:05:57 följande:
    Haha...nawww stackarn da!{#emotions_dlg.flower}
    Du får gå till smeden på måndag...{#emotions_dlg.djavulsk}

Hoppas det iaf går över...
    Japp jävla härligt band dom där Muse...gillar dom där svävade sångslingorna...får mig att tänka på korsord...osv.{#emotions_dlg.djavulsk}
    Korsord jag var inne på temat skeda och mjuka rullande rörelser.....

Kan jag undvika den där smeden så gör jag det. Är inte döende ännu så. Treo är bra skit!! Trycker man bitar av det mot tanden så det får bubbla runt området så lindras smärtan. Med tur så ger det med sig ehhhh *hoppas jag* läkare och tandläkare är inte min starka sida kan man säga.

Men lite allvar håller med dig. Gillar rytmen idéernas låtar hur skalan går upp och ner och ibland nästan trasslar ihop sig fast det ändå är helt musikaliskt och njutbart.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-10 22:20:00 följande:
    smile2.gif Enda anledningen att jag är klädd idag är att dagens andra besök kommenderade mig till affären. Taskigt! smile8.gif
    Fy vilken elaking!!!! *morr*

Är ju en rätt påklädd människa annars alltså studsar upp och klär på mig direkt typ. Men idag vägrade jag. Har rastat hunden i morgonrock och jacka i trädgården och jag lär gå en längre runda innan läggdags klädd likadan om de inte är för kallt så jag drar på mig joggingbyxor under morgonrocken. Möter jag någon jag känner så blir de inte förvånade ändå så
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-10 22:23:34 följande:

Märkligt nog hade jag ork att föna håret efter duschen.. smile3.gif

Orala nöjen.. Me like.. Sås som sås.. Typ.. smile2.gif

Du får väl ta med dig ditt ekipage upp någon gång så lovar jag att bjuda på paj.. och sås... smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ekipage fan jag vill ha bil. För då kan man ta med både hund och kanin vart man än åker. Haha

Paj ja just paj det är gott!!! Sås med dårå.

Sjukt godissugen/ sötsugen var så igår med. Annars är jag sällan sugen på sånt där. Kompisen garvade igår när jag köpte nån citron sockerkaka och frossade på och sa men yeah gött att se dig frissa skit för engångs skull haha
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-05-10 22:27:35 följande:
    Jag har nu gett spektaklet en ärlig chans men allt har sin gräns. Konstigt nog känns musiken som en av de mindre viktiga beståndsdelarna i det hela.
    Haha ja de verkar alltid vara mer fokus på utstyrsel och annat. Jag vill ha musikaliska smekningar i mina öron och schlager ger mig inte det. Fixar inte spektakel över lag.

Blir för mycket yta för mig och det är kanske att vara dömande och småsint men jag fixar inte yta i längden. Har försökt kolla senast flera året men det bara gick inte. Min dotter fick se uttagningarna själv och esc också.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-10 22:35:07 följande:
    Klar! Färdig! Korrekturläst och godkänd, nu ska jag bara sammanfatta skiten.
    Skickar över nästa grej när det är dags smile1.gif
    I'll be ready som en sann scout!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-10 23:13:20 följande:
    Skönt att ha en scout vid sin sida. Någon som alltid är redo {#emotions_dlg.flower}
    Thats me

Nu är jag redo för att inta soffan har träsmak Allan i brallan av köksstolen va fan!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!