Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-11 02:06:03 följande:
    Jag borde få hedersomnämnande då. Jag lassade just på min nyblivna singelväninna (hon är nybliven singel alltså) massor med Lidtchoklad.
    Helt klart värt en guldstjärna, minst!!!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 02:06:29 följande:

Hallå...vad snackar ni om?
    Trodde vi snackade choklad, sen rätt vad det är blir man någon jävla avelstjur...
    Jag löser korsord....punkt!Skrattande

Avel??? Möjligen chokladmakare eller va fan varför inte smarriga praliner ja eller nått.

Avel nej jag är alldeles för gammal för att yngla av mig mer!!! ( får tillägga ett litet tyvärr där, för det är så jag känner om saken just nu ) imorgon är en ny dag och då känns det på annat vis.

Nu blir det the mentalist och mind fucking för hela slanten en stund. Enerverande karaktär och ibland vill jag klubba ihjäl honom låååångsamt och plågsamt andra gånger vill jag mest krama honom.., fast vänta nu de är rätt typisk väl när det gäller en man ju....
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-05-11 02:15:19 följande:
    Åter igen får jag nog ge rådet att läsa en bok, det hjälper dig att tolka både korsorden och kvinnornas rop. (ropar de "hjälp mig" borde du kanske släppa dem lösa omedelbart dock)
    Gäller det även när de säger meningen oh lord help me.....

Säger man OMG they killes Kenny så brukar förövaren helt glömma av vad han håller på med och istället fnissa hysteriskt oh dra fler soutpark citat och innan en timme har gått sitter man i soffan med en kopp te, kollar på the big Bang theory och garvar ihop och våldtäkten är sedan länge glömd!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 02:24:44 följande:

Haha...nu orkar jag inte förminska mig själv mer för idag!

Godnatt på er...

Kram på kärringar!{#emotions_dlg.flower}

Nattens sussa gott. Kisses and hugs.
  • HäckHäxan

Alltså jag är nog aptrött men jag bara fnissar när jag läser de sista inläggen.

Självklart skall båda/ alla vara med på att ha sex. Det var min helt vridna humor som tog över mig en sväng. Knack knack knack Penny, knack knack knack Penny, knack knack knack Penny.

Nä jag säger god natt fastnade lite framför tvn. Ligger och lyssnar på fåglarnas kvitter <3 hoppas jag inte sover för länge i morgon.

Kram på er, god morgon och hoppas ni alla fått sova gött.

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-11 10:35:04 följande:

*Gäsp*

Försöker vakna.. Känner doften av kaffe.. Sitter på muggen för att få egentid i 10 minuter och kunna surfa.. smile2.gif

"Aj! Släpp mig!"

"Du är dum!!!"

"Du ser ut som en grobian!!"

"SLUTA BÄGGE TVÅ!!"

Detta hörs från köket just nu..

Jag stannar här ett tag till.. smile9.gif I alla fall tills ändan domnar.. smile2.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ha ha ha toa är ett bra ställe!!!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-11 12:39:22 följande:

Näst efter Narnia! smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Typ så ja

Fan jag somnade om och vaknade nu :-/

Och så inbillar sig alla att Barnledigheten är så jävla bra. Jag vill mena att det majoriteten av gångerna är för min del då helt jävla menlöst även om jag vet att jag kan behöva det ibland. För mini är det såklart jätteviktigt med pappa tid. Men sett ur mitt perspektiv så suger det. Jävla vändande på dygnet. Undra om man kan skaffa en mammavakt till sig själv dessa helger så man inte vänder helt på skiten.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-11 15:18:12 följande:

Häckis: Ät- och sovklocka a la Skalman?! smile9.gif

Snoozar ju bort skiten. Hela mitt liv utgår ju ifrån diverse alarm, för när vi ska gå till skolan, när hunden ska ut, när mini ska sova, min medicin. När jag ska sova ha ha fast jag har nog aldrig lagt mig då. Det skall läggas in mat också senare så jag kommer ihåg att äta.

Bara att allt är menlöst när jag e hemma själv. Varför ska jag lägga mig i tid då? Varför skall jag gå upp? :-/ alltså rent logiskt vet jag ju. Men det hjälps inte.

Tänkte att denna helgen e jag hemma så vänder jag inte så på dygnet. Men facit i hand så inser jag att jag borde festat med mina vänner för jag hade varit i säng tidigare då. Nu är jag ju förkyld så de var väl bra med vilan också tänker jag.

Igår åt jag en portion chili von carne och jag är fortfarande inte hungrig men kommer dock strax tvinga i mig en portion iaf.

Fan jag är trött på det här. Om jag får medicin längre fram så hoppas jag att den gör mig hungrig!!!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-05-11 11:59:09 följande:

Ena grabben på kalas, andra grabben hos kompis, jag sitter på McDonalds och jobbar. Livet är inte så jävla tokigt.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Lite milt lyxigt.
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-05-11 17:10:39 följande:

Jag har haft det sämre smile2.gif
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Jag tror dig haha no doubt there!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!