Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-04-13 10:08:47 följande:

Ska säga det tills han! Just nu går han i boxers och t-shirt, fast idag spelar det ingen roll för jag är deppig!
    Men BAMSEKRAM Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-13 11:17:06 följande:
    Jag lever! Skål
    Härligt, så blev det som du förutspådde, sova hemma allena OCH framför allt hade du kul?  

Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 15:50:26 följande:
    TDH är
    tinyurl.com/q7oqz3k
    Så du vill fortfarande ha mitt ex förstår jag

Kan ju försöka köpa honom av hans sambo, hon kan ju typ få en leguan eller nått som betalning.....
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 16:02:27 följande:
    Hon kan behålla honom. Det är så komplicerat med upptagna typer och dessutom lider jag av svår leguanallergi.
    hahahhahahaha 

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-13 16:34:21 följande:
    Jag sov hemma, ensam. Låg inte ens lite. Jag hade extremt roligt Solig
    Gött, det förtjänar du Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-13 17:57:29 följande:
    Döda mig!!!!!!
    Never! Kommer inte att hända. Krama dig, pussa dig och eventuellt ge dig lite smisk när du förtjänar det. Men döda, hell no! 

Vad har hänt vännen??? Rynkar på näsan
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-13 19:15:58 följande:
    Ånaj vad har du då gjort?
    Men för att liva upp din kväll lite kan jag meddela att jag ska iväg och ligga nu Solig
    Känner mig upplivad som faen

Antingen har min personliga stalker insett att jag e här igen och kör ett race eller så gillar inte kyssen få frågan om hur full eller påtänd denne är.

Överväger moget att försvinna och återkomma i ny tappning. Lite som en reinkarnation fast annorlunda.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 21:58:55 följande:
    Häxan reinkarnerad, du kommer säkert vara jättehemlig i typ två minuter smile2.gif
    Känns lite så. skall iaf byta nick och håller på att tömmer min sida på allt. Suttit några timmar och sparat ner foton. Men min nacke och axel är jävligt onda på mig nu. När bilderna är klara åker bloggen ner. Sen jävlar skall jag bli anonym och hemlig som fan. Lite så jag funderar på att verkligen avregga kontot och inte bara byta namn. Har några nick i huvudet men attans vad svårt att välja.
  • HäckHäxan

Men nu muppar appen igen. Kastas ut. Ser inte inläggen i tråden.

Men men. Glad att du överlevde Ullared kära knall.

Sympatiserar med jaded och den brutna nageln, har slagit av några själv under veckan som var. Mindre kul. Måste nog klippa ner alla.

Djävulshanden, gillar om dig med och tycker de är kul att du hittade hit. Mysigt med underbara mail sådär. Finns allt guldkorn bland all sand här inne. Igår fick jag ett mail som beskrev mig som en legend i forumet och speciell är jag med. Var roligt att läsa och gav mig lite feel good känslor iaf.

Skålar med fjärilen med kaffekoppen, Nastarovje min vän!

Cem, härligt att du fått sova ut lite <3

Forest avundas dig ditt sköna sex. Men missunnar dig det icke dock.

Grottis. Du har nog rätt. Jag är för öppen och ärlig med alldeles för dålig impulskontroll. Önskar ibland jag kunde konsten att vara mer tillknäppt och inte bjöd så mycket på mig själv.

Ska försöka göra bot och bättring på den punkten.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!