Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-04-12 16:47:34 följande:

Jag älskar rumpor, speciellt min sambos rumpa när han ä i kläd arbetsbyxor! Som han har på sig idag. Tror fan att jag måste lägga mig i sängen i fosterställning och gråta en stund över att jag har total sexstopp!

Jag är med en hönsmamma!
    Åhh guuuud. Skriv inte sånt. Då kan jag få för mig att försöka adoptera en man som gillar att mecka, få oljiga händer och har en välformad bakdel man kan pussa på halva dagen

Hur länge har du sexstopp?? Fan vad jobbigt  
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

OMG jag håller på att spara ner alla bilder från mitt galleri här inne. Eftersom jag förlorat alla från när mini var lite irl och min kompis schabblade bort dem när han skulle fixa min dator.

Iaf vips ser jag att jag har en bild på den yngste jag någonsin legat med i galleriet hahahaha Det skulle Mindaas FL favvoraggare sett

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-12 17:49:54 följande:
    Nu är jag tillbaka! Jag har satt igång en tvättmaskin så jag har kläder för ikväll, jag ska tydligen vara full ändå.
    Så till den är färdig är det lika bra att sitta här för jag kan ändå inte duscha under tiden den är igång för vattnet varierar mellan iskallt och kokhett.

Obs obs obs jag ska inte ligga ikväll och sover hemma. Ensam. Så det så. Solig
    Men variation förnöjer heter det ju

Tvättar jag med. Och svär för jag vet att jag köpt hem nytt kulörtvättmedel men det har jag förlagt, hur fan man nu kan göra det. Måste ju råkat packa in det på något helt ologiskt ställe Skrikandes Jag behöver fan en personlig assistent eller en ledsagare så som jag förlägger allt. Tyst

Ja ja ligg inte, ja ja sov hemma...... Va tusan KVINNA ligg om du vill, sov hemma om du vill. Bara du gör vad du vill så är jag lycklig kära fru Hjärta Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-12 18:21:55 följande:

Tills allt är läkt i underlivet !
    Darn. Jag slapp ju allt sånt där, inte för det var nått att hurra för som nybliven singelmamma men ändå
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 18:54:20 följande:
    Så söt! *beställer snabbt klipptid åt avkomman*
     {#emotions_dlg.djavulsk} Hehe Nä näää, du sätter avkomman på ett tåg till mig helt enkelt. Lovar att vara snäll...... till en början iaf Tungan ute
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

2:38 Geeeez han kan röra sig också. Va fan!

Tror ni man kan beställa honom typ?

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-12 18:57:54 följande:
    Jag gör alltid som jag vill, envis som få är jag Kyss

Meeeen jävla tvättmaskin nu vill jag in i duschen. Jag är inte precis känd för att vara snabb så jag måste börja göra mig i ordning så jag inte missar hela kvällen.. Skål
    hahaha du och jag hade dykt upp på krogen en timme innan stängning förstår jag Jag är också hmmm snabb ehhhh *harkel host*

Skål hoppas du får en superb kväll darling.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Nää jag borde varit typ bondmora eller nått, ett gäng kossor, några hästar, Jobbat röven av mig varje dag, sovit gott, Får ja får är också söta, några grisar är ju inte fel heller, äter fan allt! Och ägg så hönor blir väl ett måste då.

De två sista låtarna fick mig att minnas när vi hade sommarstuga i Skene eller var det Kinna, nå skit samma. Bara bönder runt om typ. Älskade cykla iväg där och upptäcka världen, samlade på skelett från djur jag hittade i skogen, mamma var måttligt road av alla skallar jag kom hem med Hade en kompis där som hette Veronica eller om det var Viktoria, tror första är rätt.

Bonden längre bort hade en tjur tjudrad med nosring på sin gårdsplan, världens bäst vakthund eftersom han kunde gå rakt ut i vägen, var som en liten rondell gårdsplan där. Han klev alltid rakt ut framför bilarna som kom. Bamse hette han, brun och vit med kalufs på skallen och så söt och snäll, vi blev polare sådär som bara barn kan bli med djur, bundisar Solig Vi var i huset där på alla lov oavsett årstid. Ibland undrar jag varför vi hyrde ett hus man kunde bo i året runt men ändå bodde kvar i gbg. Tror huset var större än lägenheten vi bodde i, men oavsett så fattar jag inte varför vi inte flyttade dit. Var ju sjukt mycket mysigare där än ghettot gårdsten, fast jag trivdes i gårdsten också får jag tillägga.

Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!