Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-04-27 15:58:25 följande:
    Jag vill också vara gift med Hollowbelly!
    Du får fria vettja.

Hade nöjt mig med någon som älskar mig lika mycket rakt av!
  • HäckHäxan

Jävla app (som vanligt) kan inte svara "min" söta högst charmerade spjuver till pepparkaka. Men om du läser här så vet du varför.

Kom och sola i min trädgård vettja. Jag kan ligga jämte och blända dig med min *harkel* skönhet och vithet.

Nu blir det soffa och Grimm och vatten. Har feberfrossa från solen så blir det när jag suttit ute. Bränt mig har jag också gjort, lär mig tydligen aldrig att jag inte skall sitta i en stol och sola med musik i öronen. Hehe men gött var de! Kommer garanterat göra om det imorgon om solen skiner till mitt morgonkaffe!

Ha de bäst. Massor av pussar, kramar, hångel och vissa behöver säkert en smekning över kinden och en puss i pannan och då får ni såklart det.

• HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-04-27 21:02:01 följande:

Tycker den här är himla rolig för den som har bra syn:

smile2.gif

Bra där Lille B
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-29 00:40:52 följande:

Det var inget särskilt egentligen, bara jag som varit medlem för länge.. Drömmer
    It takes a fool to remain sane
    Ohh guuuud var min första tanke när jag läste rumpkommentaren. Har jag också varit medlem för länge.

Det går över mitt förstånd varför sååå många antar att Birger är en kvinna. Tydligen svårt att klicka på profilen innan man drar dumma slutsatser.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-04-29 09:04:59 följande:
    Birger är en kille, och inte "bara" en kille, han är, seriöst, jävligt smart också. Och förbannat trevlig. På riktigt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Håller med Anton.
  • HäckHäxan

Skjut mig!!! Jag är sjuk. Snorig och täppt samtidigt. Ont i halsen, feber frossade hela dagen just nu känns den ok. För säkerhetsskull skall vi grilla med vänner här ikväll.

Och jag måste ta mig till byn och köpa sinova forte annars får jag en full bihåleinflammation som ett brev på posten under helgen.

På plus sidan. Min dotter har lärt sig cykla utan stödhjul vips bara sådär. Skruvade av dem igår och som hon cyklat

Hoppas alla mår sjukt mycket bättre än jag gör. Det suget extra mycket att vara sjuk när det är fint ute!!!

Ha de bäst!

• HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-02 08:55:13 följande:

Äntligen somna Lilleman nu, hoppas att han sover ett bra tag nu för vi är på väg till jobbet och jag har massor med jobb idag.

Och på måndag ska vi på våran första jobbresa tillsammans, lite nervös är jag allt hur det ska gå. Men på måndag är han ju nästan 7veckor så de ska nog gå bra!

Kommer gå fint, såklart!! <3
  • HäckHäxan
    cocosen skrev 2014-05-03 12:49:18 följande:

Hej jag är helt ny här... e detta en vi-pratar-om-allt-och-sex-tråd? :P

Precis en sån är det.
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-05-04 01:55:24 följande:

Segaste Lördagsnatten på väldigt länge...

Var det så illa vännen. Hua då!
  • HäckHäxan

Jag är tvärförkyld ungefär som en man som är sjuk. Men eftersom jag är kvinna så har det inte hindrat mig från att igår snickra en stor utebur till vår lilla kanin och idag skall vi åka på vikinga marknad i Ales vikingagård samt besöka våra vänner i byn där inne.

Men just nu kaffe, en cigg och bara fötter i trädgården och icke att förglömma fågelkvitter <3

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!