Hey Jude!
Iiiiih, sa roligt Blir det bara du o maken??
Iiiiih, sa roligt Blir det bara du o maken??
Hoppas ni far det bra!! Spannande...
elims, jooo..det blev kanske mer an planerat, hade helt glomt att ata sa vinet gick rakt upp...spillde tull och med lingonsylt ( var pa matmassa o drack vin forst) pa mina nya mockaskor. Igar skrattade jag bara, men idag ar jag ganska irriterad over min klumpighet...
Ser ju att vi fatt en ny kompis, Izzabella, valkommen.
lordagsmys med miniform...Mmm,
Jo, far va kopa nya helt enkelt!! Borjar ju komma in i shoppingform!! Handlar dock alldeles for mkt onodigt, men det lagger sig snart...
ok, vi har samma mys da...lask o godis!!
Mayas mamma, vad kul att det gick sa bra!! Hoppas du far massor av jobb nu...
Fajga, jaha och var har du varit anda till tidig morgon??
Idag mar jag battre, och funderar pa att hitta pa nat. Vi sitter hemma alldeles for mkt.
Elims, vad tycte du om filmen?
underbart vader...ska nu ut o ska sen se pa matchen pa 52 tums plasmatv hos nagra vanner Pavel kommer att doda mig med sitt tjat sedan, vi har en 28 tums vanlig tv hemma....
min ursakt ar en engelsk pub med p och nagra vanner och sedan en massiv slang av trotthet och irritation= PMS....
jag hoppas ni far ha det trevligare...
jag kollar in hos dig mayasmamma, men ser ingen mage...
KidA, vad skont att du mar battre...skulle vilja komma och snusa pa Noah...
Hoppas att aven Monsa mar bra, gammal gumma som hon har blivit
Fajga, coolt att ha en tuff syrra!!
Ellinorsmamma, vad hander dar upp?? Har ni ocksa superkallt som rsten av den norra delen??
O Idag har jag tvattat, stadat och sjunker nu ner i soffan och kommer aldrig att komma upp...
iiih, vad hurtiga ni ar...I och for sig kan jag tanka mig att motiniera som Chaia, strosa i en frammande storstad
Mayasmamma, din mage ar ju kanonfin...
Haller pa att bli forkyld...Ett barn nos mig rakt i ansiktet i mandags sa jag far nog allt det som gjorde att hon var sjuk HELA forra veckan...
ska se Sa som i himelen snart....
stackars elims....
Hrm alltsa lassiesories...
Jag sag pa nar Kyra Sedgewick skallde ut folk som tog kort pa Kevin Bacon ( hennes man) o deras barn i tunnelbanan...