Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Ja, men da ligger det ju ungefar i samma intervaller...Stall dig i ko nu sa kanske ni kan fa ett litet radhus...Tyvarr ar det ju en ko, men det ar val battre an inget!?

• En helt vanlig mamma

2000??? Bor inte ni i stockholm????

Fajga, jo, man far ju betala ganska mkt for laget...Men, som sagt ni lar ju inte ha problem att byta in den...om det nu kommer att kravas.

• En helt vanlig mamma

Jo, kan tanka mig att boendekvaliten ar annu viktigare med barn...Jag vill flytta framst for att vi bor i andra hand, men aven for att jag har saaaa lang pendling. Sedan har vi langtat efter tradgard sa detta ar ju ett kap...Ar dock lite radd for att flytta ut pa landet, till ett litet samhalle...scary...

• En helt vanlig mamma

Fajga, du kan komma hit o lana nagra...Jag har kopt en ny idag oxa, alskar kjolar

• En helt vanlig mamma

Elims, bostadsratt?? Not bad!! Har ni funderat pa att byta till storre da och kanske flytta ut ur staden? Men, da hamnar ni kanske langt borta fran synagogan o de ni firar shabbaten med??

Fajga, ahh min kjolar varierar fritt i stl, precis som jag

• En helt vanlig mamma

wedding crashers var ju lite halvtragisk....men ganska bra

Jag vill ga pa brollop NU!! Min syster skall gifta sig i sommar, men det ar sa lange till sommaren...buhu...

Annars, vad hander??

• En helt vanlig mamma

hallojsan dra borta i Linkoping...

HUr mar mamma o sonen?

• En helt vanlig mamma

dar ska det ju sta...eller där

• En helt vanlig mamma

Marcink,
    ja, ganska mkt lathet i kombination med att datorn ar inkopt i USA o inte har de svenska markorerna sa staller jag in den pa svenska hittar jag inte igen alla de andra tecknena...

mayasmamma, Mmmm de ar val for gulliga emellanat..spya o fotboll i kombination med hummus

KidA, stackarn...forstar att din kropp ar upp o ner, forhoppningsvis far du sova lite inatt...

Tutim, hur mar din make idag da? Hor ni av Israeli ibland?

• En helt vanlig mamma

Jag ar lat pa alla satt o vis...Skall forsoka anv. den andra datorn mer da den har ett svenskt tangentbord...

Svar på tråden Hey Jude!