Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Mayasmamma, precis...Alla de andra teckena har snurrat runt...Har vant mig for mkt vid det amerikanska o blir stalld nar jag ser det svenska, vet faaan inte hur jag ska trycka for att fa fram @...ex.

Tutim, coolt. Ni far halsa fran oss da...Vi aker ner i sommar, kanns som evigheter tills dess...

• En helt vanlig mamma

aaah, nu ger jag mig nog...P spelar lite x box, men jag langtar efter mitt nya duntacke

• En helt vanlig mamma

marcink, watch it!! Man kan ha kul anda...

Vi ska snart pa bio o se MUNCHEN...mar lite kass idag, oroar mig for hyreshuset...jag r ta mig tusan alltid orolig for ngt...Har lite svart att inse att vi haller pa att bli vuxna o bofasta med jobb o hus...*laskigt*...
    Har varit ute i det underbara vadret oxa...

• En helt vanlig mamma

kollar bara in o sager att MUCNCHEN var kanonbra...

laser resten av traden o hanger med er imorrn.

laila tov.

• En helt vanlig mamma

jordnotter till smabarn!!?? hrm...

Gaah ni hann ju skriva sa mkt att allt jag ville svar/ kommentera forsvann, men jag hoppas ni njuter av sushi, far tillbaka ridhjalmar, inte har sariga brostvartor, dricker vin ikvall, hittar pa mysiga sagor for barn pa bibblan och och och...

Munchen var kanonbra. Valdigt stark film som visade lite pa bade israels o palestinas drommar om ett eget land. Jag grat emellanat och var starkt paverkad, tycker den var saaa bra. En blandning av action o drama och allt som ar baserat pa sanning ger ju extra hoga betyg Speciellt om man far njuta av filmen i en snygg israels narvaro ( monsa, du kan fa lana min under filmen)

• En helt vanlig mamma

Att borja lasa for sina barn sa tidigt som mojligt tror jag absolut lonar sig. Man far en mysig intim o avslappnad stund som samtidigt stimulerar fantasin, spraket och formar moral och fragestallningar...Jag laste med Jakob fran o med nar han var nagon manad ca 5 bocker och han hade sadant ordforrad och funderingar kring allt. Han ar ju varldens basta pojke oavsett, men men...

Chutzpa, hur kommer det sig att du valde det nicket? Ar du chutzpan??

• En helt vanlig mamma

Att borja lasa for sina barn sa tidigt som mojligt tror jag absolut lonar sig. Man far en mysig intim o avslappnad stund som samtidigt stimulerar fantasin, spraket och formar moral och fragestallningar...Jag laste med Jakob fran o med nar han var nagon manad ca 5 bocker och han hade sadant ordforrad och funderingar kring allt. Han ar ju varldens basta pojke oavsett, men men...

Chutzpa, hur kommer det sig att du valde det nicket? Ar du chutzpan??

• En helt vanlig mamma

Bajsboken ar min kompis favoritbok. hon ksrattar fortfarande som en galning varje gang hon kommer att tanka pa den, vilket forvanansvart hander ganska ofta

Svar på tråden Hey Jude!