Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Underbart vader va!?? Vi har varit pa en bonngard hela dagen med FSK och det var sa roligt...

Jag och min andra kollega ska besoka var vans hem ikvall, lamna blommor, nallar och bara visa karlek. Tror att ev. bara mor och farforaldrar ar dar, men alla barnen har gett henne sa mkt paket som de ville ge dem, med teckningar om styrka och gratulationer...Visst ar det viktigt att gratulera henne for sonen...Hon har ju fatt en underbar liten son som hon sade var sa gullig och fin...

Ar smatt illamaende och i min enfald tror jag ju att jag ar gravid. Men har varit skengravid sa manga ganger att dte ar lojligt...Kanske har det dock hjalpt att Monsa hostade pa mig, elelr att jag och Pavel faktsikt slarvat mkt...

• En helt vanlig mamma

haha, Fajga, vad hor jag med mitt norra ora??? har ni ocksa slarvat??

Mayasmamma, hrm, riktigt sa skengravid har jag aldrig blivit, men inte langt ifran

Jag traffas garna da nasta sondag...Var det mat och ol??

Iiiih, sa spannande...

Min kompis var inte hemma, men hennes foraldrar var dar sa vi lamnade blommor, presenter och vara halsningar...kanns bra att de vet att vi bryr oss om dem...

Vi skulle nu kopa vara biljetter till Israel, da hr det sedan i forrgar okat i pris med hundratals kronor, Hrmpfh...

• En helt vanlig mamma

hallojsan pa er alla...

Har nu aningens mkt rodvin innanfor min urgammla H&M klanning utanpa mina grona byxor och en kofta i brunt hrm, allldeles lagomt dragen och otroligt fult kladd med andra ord

Jag har haft en urusel vecka och mar sa daligt for min kompis skull...Lakaren har sagt att nar hon och hennes man kan lamna sjukhuset kommer det att vara utan en babis...Nu ar det dagar kvar...ch han har sa ont att han har morfindropp med morfinsprutor...nar han grater kan hon ej trosta honom eftersom ALL beroroing gor honom illa...En sal pa ostra ar avstangd for honom och hans infektionskanslighet..Han ar som ett oppet sar utan hud...Lilla Liam...Kopte ett armband i silver till henne som jag lat gravera in Liam pa...

Annars....

Jag njuter av varen, vinet och min egen pahittade illusion om att jag snart skall ha ett ban...Vill ev. ha ett fosterbarn 2 helger i manaden, men...

hur ar det med er andra??

• En helt vanlig mamma

Ja, Min man har bara ett namn och forstr inte tjusningen med alltfor langa namn...Vilket jag har borjat forsta nu da jag kan vara inford under 4 mojliga namn, skapar problem nar man ska hitta sin bokning elelr liknande...

Vi sitter nu pa var grasmatta och solar, Mmmm sa skont...Ska grilla ikvall, som vanligt numer

Beroende pa vadret nasta helg kan vi val ha tva alt. En restaurang och en take away restaurang och en stor filt...Ska bli trevligt att traffas, och alla ni i norrland ar ocksa varmt valkomna ned och JA!! ta med palt

Maste ga o kopa mat, men P ar sa forbaskat lat...jag ar hungrig och kinkig....

• En helt vanlig mamma

Forresten, visst borar vi narma oss 3manadersgransen for traden snart?? vad blir nasta namn??

• En helt vanlig mamma

Mmm, vilket vader Sitter fortfarande i solen och gassar och njuter...

• En helt vanlig mamma

Jepp, Liseberg ar oppet...Har dock inte varit dar annu...

Idag var vi ute vid havet i Fiskeback och solade och grillade med nagra vanner...Hur underbart som helst Massor av barn som badade och jag som har blivit lite for rod for att vara bekvamt...Men, vilket vader???

mayasmamma, jag hoppas att du fortfarande ar ute...Det ar straffbart att vara inne frivilligt idag

Skot om er och njut av sommarvadret.
    Kram

• En helt vanlig mamma

Vad hander hos er alla nu?? Jag har lagt mig i sangen, ar saaa trott...zzzz...

• En helt vanlig mamma

chaia, vad roligt att hora fran dig och skont att ni har dte underbart

Jag ska soa snart o pavel ska fortsatta se maid in manhattan med J lo, han alskar chick flicks

• En helt vanlig mamma

hallojsan...Glassar aterigen i den underbara solen...Och har lagt upp lite bilder fran vart nya hem for de nyfikna

• En helt vanlig mamma

Ja, visst finns det fyror...Finns hus med tva vaningar ocksa...De kommer tyvarr inte ut sa ofta, men kolla varje vecka, tror att de lagger ut lgh varje mandag och later dem ligga 1 vecka. Den som anmaler intresse och har flest poang far forsta tjing osv...

Jo, tradgarden ar inte overvaldigande, men anda lite att pata i och att sitta och ata/ sola i...

• En helt vanlig mamma

Jag ar ARG!!! Fick min mens nyss...Inte for att vi forsoker, men jag tror ju anda alltid att kanske, kanske fanns det en chans att vi slarvade precis nar det borde slarvas, men nix...*racker ut tungar at Pavel som vagrar forsoka*

Ar bara hemma pa lunch o for att kunna trycka i mig ibumetin...

Svar på tråden Hey Jude!