Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Elims, oroa dig inte...Jag domer ingen utifran kladerna, har bara upptackt en ytlig adra som pumpar starkare ju aldre jag blir...Forsoker jag kompensera min rynkiga hud och forslappade kropp med kontslad skonhet, sasom ett par dyra solglasogon och snygga skor??

Jag handlar pa Coop och H&M, sa eg. ar dte ju ett uppatsving om jaghandlar pa Ahlens och kanske Lindex!?

• En helt vanlig mamma

KidA, arligt talat...naaa, jag tror inte att vi ar sa trevliga. Vi ar ganska snalla separat, men vi har en otack formaga att ga upp i varandra och dra daliga personliga skamt nar vi ar med varandra...Darav fatalet vanner, plus att vi tenderar att flytta alltfor ofta

• En helt vanlig mamma

Fotboll och x box, tva daliga ting...

• En helt vanlig mamma

Peter Stormare vet jag vem det ar och han ar ju manlig och ganska bra Ar smurfarna bara 3 applen hoga?? Jag hade forestallt mig dem ung. upp till knana...Hrm...intressant.

Handla klader pa coop, jada...Jag har handlat en massa skor dar i alla fall, alla superbilliga och bra kvalitet...

• En helt vanlig mamma

Det later gulligare om du har ratt, tre applen hoga var en sot beskrivning

Na, nu ska jag krypa till kojs innan jag har hunnit lasa igenom alla blajjiga sidor har inne...

God natt pa er alla, och sov sa sott.

• En helt vanlig mamma

Monsa, Mazel tov!!! Grattis sa mycket din lilla sagotant Verkligen roliga nyheter!!!!*myser*

Jag ar sedan redan upprord over en insraeltrad som jag annu inte sett men sannerligen ska leta upp nu!!!

Har aven planterat uteblommor

Ses snart...

• En helt vanlig mamma

na, det var ju bara pro palestinier dar och jag har inte sa mkt till overs for dessa diskussioner...

Skall man kanske masa sig till spisen och tillfredsstalla min mans aldrig sinande behov av riktig foda??

• En helt vanlig mamma

meee, jag ar ju ocksa kvar, juh!!!

• En helt vanlig mamma

Vi har just bokat var resa till Rhodos stad i borjan av juni ,mmmmm langtar redan;-D

Svar på tråden Hey Jude!