Inlägg från: Kiralves |Visa alla inlägg
  • Kiralves

Hey Jude!

Godmorgon allihop
    mina killar sov nästan hela natten, sista uppvaket var vid två, AAron blev ledsen av sin förkylning men ´sedan sov båda till strax efter 08:00, så jag känner mig som en människa igen. En vän kommer hit för att fira Sabbaten med oss, måste hinna städa och laga mat och baka och jag vet inte vad...har inte ens bestämt var vår gäst ska sova, gästrummet ligger bredvid skrikbebisarnas rum...kanske får hon sova på nedervåningen istället.
    nu ska jag ge killarna gröt

• Kiralves

Chaia, jag vägrar ens gå in på sådana trådar..gjorde det en gång och blev bara sur

• Kiralves

fick förövrigt en helt sjuk kommentar från Linköpings biskop när jag träffade honom en gång med mina tvillingar...
    han frågade vad de hette då sa jag Isak och Aaron, jaha sa han det var väldigt juiska namn, då kan du inte åka till palestina med dem.

tala om smygrasism

jag blev jättesur och en kompis som jobbar för biskopen blev också sur å mina vägnar (han jobbar inte för honom nu)

• Kiralves

biskopen sa förövrigt till min kompis när han just börjat jobba för honom, värst vad du ser samisk ut...han har nog problem med alla möjliga folkgrupper...min kompis är inte same men om han nu varit det är det någonting att kommentera???

ibland är inte folk kloka

Lycka till med studierna Monsa, reformationen är inte det mest intressanta man kan studera, hoppas du snart kommer till något roligare.

när mina tvillingar fyller ett år ska jag bjuda på indisk inspirerad mat, har någon något gott recept att fylla indiska piroger med?

• Kiralves

Heja Monsa, friskt humör
    peppa peppa peppa
    assa massa mandelmassa
    är så impad att du orkar plugga
    jag har ingen ork alls...soppade trappen till övervåningen så nu är jag helt utmattad:)

• Kiralves

ja man måste göra vad man kan ...och peppa kan jag:)
    nu ska jag väcka mina små monster och ge dem bulgur med morotsröra..

• Kiralves

Grattis Monsa, oh vad kul...försöker oss lite smått på en tredje vi också..

• Kiralves

hej och hå, mina killar vill inte sova något vidare värst bra längre...är såååååå trött, måste sluta amma, blir galen, de fyller ju 1 år på Måndag...så fort jag drar ner får jag mjölkstockning...törs nog aldrig amma igen om jag får fler barn..skulle kunnat föda upp sexlingar...har fått återgå till amningsbh igen...hur kan det komma sig att mjölken ökar...jag ammar ju mindre..försöker och försöker...aaaaaaarrrrgggh
    vad ska jag göra, har ni några husmoderskurer för hur man får bort mjölken, kan man äta något?????
    Monsa hoppas du får en bra graviditet...nu när allt strular för oss med sömn och dum mjölk är jag lite skraj att bli gravid fast vi försöker... ivarje fall min man försöker...

• Kiralves

jag sitter här och hoppas att mina killar ska somna...
    var ute och gick 2.5 km i skogen med vagnen, känner mig därför ytterst duktig..plockade lite vitsippor och kände mig allmänt vårig.
    Monsa har du redan fått några graviditets symptom?

Svar på tråden Hey Jude!