Inlägg från: tutim |Visa alla inlägg
  • tutim

Hey Jude!

Nja, sverige-israelsamfundet kommer ordna något, vi ska ha möte om vad på onsdag Det blir antagligen lite mat och utklädsel antar jag, inget galet baluns.

Har säkert nämnt det förr men det kan upprepas; 97% av samfundets medlemmar har för LÄNGE sedan passerat pensionsåldern men älskar israel med passion (vilket visst är jättebra) så du kan ju tänka dej ungefär vilken fart det blir på tillställningarna Vi får se om vi lyckas ragga upp mer folk till att dyka upp som åtminstone är under 50...

Vad händer nere hos er?

• tutim

ja jisses man undrar ju...

njaopps nu skriar det från späjlisen måste rusa

gonatt

• tutim

Ja ojoj vad ni är uppe med tuppen..här sov vi båda 2 till halv 10 extra härligt eftersom sonen haft några vansinnesnätter nu medan han varit sjuk. Skönt när guben går och jobbar så får vi hela sängen för oss själva.

Det är supervackert ute här idag men kallt - brr, vill inte sticka ut näsan genom dörren ens men måste eftersom vi ska på vc snart...*hutter*

• tutim

Goafton

fler som sitter och väntar på american idol? Vet bara inte hur jag ska hålla mej vaken till halv 11 *gäsp*

• tutim

Ja här är det tyvärr bara jag och en påse ostbågar som är vakna och aktiva, karlarna i huset drar timmerstockar i kör i sovrummet. Behöver med andra ord inte umgås

• tutim

mm det var faktiskt inte dumt just ikväll

*tuggar högt med öppen mun*

sen får man ju sådan fantastisk andedräkt!

• tutim

Ja jag är också ute efter något som låter så enkelt men som är helt omöjligt att hitta..en smurfblå långärmad body som ska vara helt utan tryck och bjäfs till sonens första Purim. Får nog färga själv tror jag om det går att hitta en vit utan volanger på

Så..hur har ni överlevt hela denna dan utan Fl?

• tutim

Fajga

väldans gott med getost eller fetaost i veg lasagne. Har tyvärr inget recept, är en "höft-lagare"

• tutim

elims

ja tänkte det. Fick för några veckor sedan ett jättebra tips av monsa att använda ett sånt cykelsadelskydd som mössa hehe..får se om det går att ordna, annars har jag en vit liten smurfliknande luva på lut

Svar på tråden Hey Jude!