Hey Jude!
...säjer godnatt jag med
ska lägga mej och drömma om plusttjänsten
...säjer godnatt jag med
ska lägga mej och drömma om plusttjänsten
Monsa är säkert ute och kör bil minns hur galet mycket jag körde när jag just tagit körkort.
Urk vilken dag det blev idag, har fått mjölkstockning - förra gången vi skulle till israel fick jag det 1 1/2 vecka innan avresa. Nu är det precis 1 1/2 vecka innan vi sticker och så vaknade jag idag med härliga små knölar på ena sidan Jättekul! Ska lägga mej i blöt i varmvatten och se om det kan ha någon effekt.
Var det förresten någon fler som såg programmet på någon av Svt-kanalerna förra veckan om Purim? Det var väldans gulligt med barn som berättade.
Fajga
tack!
Snöar det nere hos er menar ni!?!
Goaftons
Hoppas alla är pigga och glada Tyckte det kändes som våren var på väg men så tittade jag ut genom fönstret för 3 minuter sedan och då kom jag ihåg att det blir tyvärr ingen vår i år. Det snöar så fint ute och det är -2 grader, perfekt vinterväder!
Nåja, på söndag bär det av och aldrig har en utlandsresa varit mer välkommen, jippi! Så ringde dom idag från KLM och sa att vårt hemreseflyg var inställt (ingen anledning, det bara var det) så då fick vi byta dag gratis och hepphepp så stannar vi över Yom Hatzmaot!! Vi var så dumma att vi bokade ursprungliga hemresan så vi skulle åka hem dagen innan men nu fick vi ändra så vi åker dagen efter Mycket trevligt.
Nu är det snart dags för veckans högtidsstund - american idol. Måste hitta något kaloririkt att äta i vanlig ordning..
..och vi kommer vara nånstans uppe i bergen i norr
*reklamavbrott*
nej ännu längre norrut...15 minuter från Metulla
Jahopp inte för att jag är galet intresserad av politik men det tycks som att kadima vinner i valet...
Själv ska jag strax sova, imorgon ska jag JOBBA! Har inte jobbat på ganska exakt 9 månader - puh, det blir spännande. Bara 4 timmar men ändå, kommer knappt ihåg hur man inte pratar om barn
fajga
med mat
är en tvättäkta restaurangråtta
Vad gör alla andra härinne? Kul att veta vad det är för spridning inom yrkesområdena.
kidA
berätta gärna hur det tar sej, funderar själv på samma sak och har också rödaktigt nu.
Beter sej inte håret lite konstigare när man ammar? Känns som att färgen inte alls blivit vad man trott när jag färgat.
jag med iofs..är en riktig hemmafärgare som du
Vad heter nyansen du tagit?