Hey Jude!
KidA
Äsch, stressa inte, du vet ju iallfall vad det är du vill göra, det är ju ändå det viktigaste
new york brud
hur går det med packningen? flyttar inte ni om 2 dagar?!
KidA
Äsch, stressa inte, du vet ju iallfall vad det är du vill göra, det är ju ändå det viktigaste
new york brud
hur går det med packningen? flyttar inte ni om 2 dagar?!
KidA
Utbildning är iof viktig, men du har ju iallafall något som jag inte har - två jättesöta ungar!
men är inte marcink allergisk mot hund då?! (han verkar ju va allergisk mot det mesta. sorry m!) Så då behöver du inte hela kittet!
Själv bor jag (vi) i lägenhet, har varken bil (jag har inte ens körkort!), barn eller hund. Och pluggar fortfarande. Du vinner!
vaaaarför snöar det ute idag?!
Jag hade ju tänkt börja packa ner vinterkläderna så smått...antar att det inte är någon idé med det då...
fler roliga nyheter...fyra israeliska tonåringar dödades av en självmordbombare sent igår kväll i Shomron. Självmordsbombaren hade klätt ut sig till religiös jude och stod och liftade vid sidan av vägen och ungdomarna plockade upp honom i sin bil, därefter spränge han sig
Ni som har israeler där hemma (ja givetvis ni andra oxå) och som är intresserade kan ladda ner en gratis tool bar som har en massa direktlänkar till alla israeliska radiostationer (både hebreiska och på engelska), tidningar och en massa annat skoj här: israelradio.lihi.co.il/
Chaia
Jag är sugen på något nytt spännande te - har du något tips!
haha "I'm gonna be a matzo man..." Mer!!!
nä vaddå, all te är ok