Inlägg från: Hattifnatt |Visa alla inlägg
  • Hattifnatt

Hey Jude!

Elims - grattis till inlämning! (av vad, uppsats? om vad?)
    Alltid skönt att lämna ifrån sig någonting man har slitit med, känna att " nu för det vara bra"
    Läge att ÄTA, unna dig ett glas gott vin och lägga upp fötterna i soffan

Chaia - några spännande matlagningstips? Behöver nog lite inspiration inför i morgon och helgen, känner jag. Så dela gärna med dig!

• Hattifnatt

Monsa - vilken bok har du valt?
    Mayasmamma - vad skall du ha på buffén, har du bestämt precis eller är det fortfarande lite öppet?

• Hattifnatt

Vin låter trivsamt *belåten Göteborgare*

Ålder, hrmfp - själv fyller jag 42 nästa gång...Nu kan jag nog inte räkna längre....

• Hattifnatt

God morgon!

Här är vi på jobbet minsann, cyklat i snömodden och känner mig hurtig och sund

Fajga - vi är lagom ouppfostrat nyfikna här i vår ände av cyberrymden, hur hade ni det i går

Och så begrundar man en notis i Aftonbladet om att Arla har lovat bojkotta Israel, i syfta att behå¨lla andra kompisar man annars legat illa till hos. Lite oklar över vad det innebär rent praktiskt, (kommer Israels mjölkreserver sina och ingen keso att stå till buds??), men hetsade allt upp mig en aning där....

Nu skall jag sluta se mallig ut över mitt motionspass och jobba lite också!

• Hattifnatt

Marcink - jag minns att min man också tyckt det varit jobbigt när de första pappadagarna varit slut, man har ju det så trivsamt hemma tillsammans....
    Med vår dotter hade vi tur, hon föddes tredje december, så med pappadagarna och lite extra semester var han hemma till början av januari, lyxigt och bara såå underbart

Ha det bra på IKEA; där finns allt man verkligen behöver och länge saknat hemma, man har bara inte insett att man behöver det förrän det ligger där i en korg och ser billigt och bra ut

Svar på tråden Hey Jude!