Inlägg från: tutim |Visa alla inlägg
  • tutim

Hey Jude!

Chaia

kan tänka mej att det stod högt i kurs

Det var ganska kul för snart 3 år sen när jag och min man skulle åka hem till israel efter semester här i Sverige och självaste Richard Herrey stod bakom mej i kön på Pressbyrån på Arlanda. Tänk om det hade inträffat för sisådär 21-22 år sedan (herrejisses hur gammal är man egentligen!!?). Hade garanterat svimmat

• tutim

Ja jag såg att nån nämnde E-type här..har faktiskt fått brev av honom samt en signerad t-shirt (på den tiden han hade lördagsmos på Z-tv).

Sen att mormor var bekant med Kee Marcellos farmor är ju bara en bonus

Vi har kändisar i norrland med haha..
    Nu måste jag nog kolla in mayasmamas mage lite, det är såå fint med gravidmagar

• tutim

Nu får ni förklara för en oinsatt; vad är mojitos? Det låter då gott iaf

• tutim

Aha se där...men rom..mjaa
    Har lite dåliga erfarenheter av rom. *ryser*

• tutim

Jag är väldigt sugen på att snapsa av nån anledning, typ sånt midsommartjohejsan Men hjälp ändå, räknade ut idag att det är 17 månader sedan jag drack alkohol överhuvudtaget! Kanske skulle gå med i iogt-nto..

• tutim

Hejhopp

kan bara instämma i föregående talare; sommar tack! Vår duger det med, vad som helst men inte -14 och för mycket snö.

På onsdag ska vi tbc-vaccinera kotten, någon som gjort det på sin/a små? Får se hur det går, han var jätteduktig på tuberkulinertestet och grät inte ens, blir spännande på onsdag..

Gaahh...snoriga är vi också, urk och tvi. *gnäller*

Nå. Middagsräd i kylskåpet..shavoa tov på er

• tutim

Antagligen en dum fråga men vad är MPR-vaccin?

• tutim

Jahopp så nu vet jag vad mpr-vaccinet är då

Jag har SÅ ont i näsan, lyckades knocka mej själv med kylskåpsdörren igår medan jag stressade runt i köket innan middagsgästerna kom..fattar liksom inte hur man kan slå igen dörren över ens egen näsa. Kanske besannar jag alla fördomar som näs-storleken

Nåja, nu är det snart natt och det skulle vara oerhört lyckat om kotten kunde sova bättre än de senaste 4 nätterna..Zzzz

• tutim

ojoj kidA..hoppas jag kan släta ut det här på nåt sätt

• tutim

elims

det låter som nåt man skulle vilja se live

Gjorde en grej förra veckan också då jag bet mej själv i fingret så grymt hårt, hann inte dra undan det förrän käftarna slog igen om både ostskivan och lånfingret...vet inte om amningshjärna är nån giltig ursäkt?

Svar på tråden Hey Jude!