Hey Jude!
Hejhopp på er
tänkte önska shabbat shalom
Hejhopp på er
tänkte önska shabbat shalom
Hej på er alla lördagsglada
Ser bara att ni pratar om minifom..
KidA; du kan också testa dricka ett te som finns på hälsokosten, det smakar häst men kan tydligen också göra underverk med en bullrig bebismage. Drack lite av det istället för minifomet och det verkade hjälpa en smula. Det är anis/fänkål/kummin i det tror jag.
men stackars kidA, varför har du feber? *tycker synd*
urk ja, har du haft mjölkstockning efter han föddes? Det är inte så väldigt kul..
Kan inte tipsa om så mycket men hoppas iaf du kryar på dej snabbt!
Har du testat Ipren? Är ingen pillerknaprare men det säjs att ipren är bra vid dessa tillfällen, fick det tipset på BB. Tänkte ifall det sitter nån liten stockning nånstans eller något liknande..
fy
hur mår han annars, den lille nykomlingen?
Jag verkar vara här men bara lite sådär i smyg
Ska egentligen göra nåt..mja, nyttigt hemma. Är bara slö för tillfället efter en helt galen natt med knodden som landat i nån sorts skrikperiod...*GÄSP*
Ja det är verkligen helt otroligt, det konstigaste är nog att han fram till nu (han är 7 1/2 månader) kanske sammanlagt skriat 2 timmar och så helt plötsligt igår kväll så var det som att trycka på en knapp. Förhoppningsvis har det att göra med att han har 4 tänder på väg ut samtidigt samt han är lite krasslig med hosta osv.
Tackar min lyckliga stjärna för bärselen
Nu ska vi se om jag kan bända upp baken från stolen...seeeeg
1984 var jag på Herreys när dom spelade i ishallen här i Umeå...DET ni
chaia
jag har deras MAMMAS autograf
Var du med i deras fanclub?