Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

nyb

Grattis till nya bilen!

Vi har varit och handlat vårskor (om det nu kan bli vår någon gång ) till dottern. Sedan blev det en kaffe på vägen hem.

I kväll blir det melodifestivalen och rester från gårdagens middag. Av någon anledning lagar jag alltid mat till ett helt kompani, kan inte låta bli

• Chaia

Dålig stil av dem att låta er sitta hungriga och vänta! Jag hade helt klart blivit irriterad!

• Chaia

Nu har jag haft en lång sovmorgon, så skönt!!! Maken gick upp med dottern (vi brukar ta var sin dag på helgen) och sedan gick de till svärföräldrarna.

I eftermiddag ska vi gå till församlingen med dottern. De har något slags Purim-tivoli i dag. Hoppas att det blir kul!

Fajga: Härligt att du hade en rolig kväll!!

Marcin och kidA: Tur för era vänner att de är så trevliga då

• Chaia

Nu är vi hemma från Purimfirandet. Det var inte så jättemycket folk, men roligt för dottern. Det fanns ansiktsmålning, godis, pyssel och sockervadd. Efteråt år vi kosher hamburgare, så nu slipper vi laga middag.

• Chaia

fajga: Det där låter ju inget vidare Påverkas magen av hur du mår i övrigt eller är det alltid lika illa?

mayasmama: Förstår att du är otålig, men snart är bebisen här!! Hur går det med din jakt på personal?

• Chaia

fajga: Skönt att du mår bra för det mesta!! Jo, det är ju så där med autoimmuna sjukdomar.. Dotterns eksem t.ex. kan vara helt borta i perioder, men i samband med en förkylning eller liknande blossar det upp. Stress är väl sådant som också påverkar.

• Chaia

mayasmama

Jag önskar att jag kunde tänka mer som din man.. "what needs to happen , happens".. Det låter så skönt att kunna tänka så

och du.. du och din mage ser jättefina ut!!

Svar på tråden Hey Jude!