Hey Jude!
elims:
Här är några i 100% bomull shop.hm.com/shop/do&dept=DAM_TRI_3_4_SLEEVES
Mysko att du inte hittade några, jag har en hel del kortärmade i 100% bomull från HM.. De kanske har slutat med det?
elims:
Här är några i 100% bomull shop.hm.com/shop/do&dept=DAM_TRI_3_4_SLEEVES
Mysko att du inte hittade några, jag har en hel del kortärmade i 100% bomull från HM.. De kanske har slutat med det?
fajga:
1) Gör en tomatsås. Fräs lök och vitlök i en panna med matfett. Ha i krossade tomater, salt, peppar och lite socker. Låt puttra en stund.
2) Tina fryst spenat i en kastrull, salta, peppra och ha i en gnutta socker. Häll i keso och blanda.
Varva tomatröra, lasangeplattor, spenatröra, lasangeplattor o.s.v. Toppa med riven ost.
kidA:
Nä, vad trist.. men bra att vara rädd om ögonen. Jag fick någog liknande förut, men det gick över när jag använt glasögon ett tag. Nu försöker jag att varva glasögon med linser.
elims:
Det viktigaste är att kyla ner resterna snabbt och inte låta dem stå framme i rumstemperatur. Samma sak med ris. (Men hur många gånger har jag inte slarvat med detta och ALDRIG blivit magsjuk? )
kidA:
Du passar i glasögon! Skulle själv behöva skaffa mig ett par nya faktiskt..
elims:
Nä, det är nog ingen idé att oroa maken mera Till sist kan han nog inte äta något utan att vara rädd för att bli sjuk
elims:
Hur är det här med material i kläder egentligen? Det är vissa material man ej får blanda.. Kan du mer om det?
elims:
Tack! Det är bara lin och ull det gäller alltså.. jag fick för mig att det var något annat också.
Män kan vara riktigt ynkliga när de är sjuka
tutim:
Skulle också vilja se en man föda barn
Hur är det med barnafödande i Israel? Är det lika självklart för männen att vara med vid förlossningen som här?
elims:
Aha.. Då gäller det väl att ha ytterligare en person med sig antar jag, som kan massera och passa upp och så Kan pappan klippa navelsträngen och hålla bebisen direkt eller vad gäller?
elims:
Vad är det som gör att makarna inte får röra vid varandra? När kan de börja röra varandra igen? Det låter ju lite problematiskt om man nu inte får röra varandra under värkarbetet (hemma och på väg till sjukhus) eller under den första tiden med bebisen.
Tusen frågor