Hey Jude!
elims
Fy sjutton!! Min svägerska tog NAGELLIM istället för linsvätska en gång. Det resulterade i igenlimmat öga och besök på akuten. Usch
elims
Fy sjutton!! Min svägerska tog NAGELLIM istället för linsvätska en gång. Det resulterade i igenlimmat öga och besök på akuten. Usch
elims
Skönt att det känns bättre
Det låter som om vi tänker lika.. Jag närmar mig inte ett sjukhus frivilligt! Under graviditeten började jag blöda näsblod kraftigt. Det forsade blod i två dagar, men jag ville INTE till akuten. Till sist tvingade svärmor och maken iväg mig När jag väl kom in till läkaren så höll jag på att svimma. Jag kände mig helt plötsligt döende
Åh, vad roligt med alla magbilder. Ska se om jag kan tänkas hitta någon på mig
fajga
Åh, så spännande med en dejt
Shabbat shalom allihopa!!
Hoppas att alla mår bra och att ni får en skön helg!
elims: Ikväll blir det lite annorlunda shabbes. Vi ska till min svägerska
kidA:
Snöar det hos er? Här snöar det och är riktigt ruggigt.. Inte kul att gå ut alls
Låter trevligt med öppna förskolan. Jag gick aldrig dit när dottern var liten, kände inget behov av det då. Behovet är väl kanske större för äldre barn? Har Agnes aldrig dagis på fredagar?
Monsa
Jag var inne och kikade hos dig. Jättesöt dotter och fin makeup på dig Snyggt med lila ögonskugga, det är min favorit!
elims: Hur är det med diskning egentligen?? Räknas inte det till att tvätta? Shabbat Shalom
Hej och välkommen eio!!
eio
Här är vi en salig blandning människor. En del judar, en del ickejudar med judiska män.. en del troende, andra inte.. Alla är välkomna här
elims
OK. Ja, det blir ju orimligt att inte få diska alls (även om jag gärna skulle slippa ).