Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

Jag är faktiskt på spaning efter bonestos sojaprodukter.. de ska vara bra (de är tydligen leverantör till bl.a. Nobelfesten). Undrar om jag inte sett dem i hälsokosten antingen på Odengatan (Örtagubben) eller på Götgatan (Gryningen). Ska kolla upp det

www.bonesto.se/soyfood.asp

• Chaia

Ja, det är väl kanske dags att gå och lägga sig.. Att det ska vara så svårt?

• Chaia

God morgon på er!

Kul att kunna läsa hebreiska på universitetet Hattifnatt! Det skulle jag också vilja göra..

elims

Låter som om du har en stressig dag. Är det någon som fyller år eftersom du ska köpa present?

• Chaia

he he.. nu sitter jag och dricker "te nana" Smakar underbart gott faktiskt, över all förväntan!

• Chaia

Efter att jag lämnat dottern på dagis var jag ju bara tvungen att svänga förbi ica på vägen hem

Jag handlade lite smått och gott, bl.a. sötpotatis. Tänkte göra någon slags variant av din morotssoppa.. med sötpotatis, morot, apelsin och kanske röda linser.. vi får se vad det blir

• Chaia

förresten elims..

Europabagarens kanelkrans innehöll inget ägg eller något annat dottern inte tål Tack för tipset!!

• Chaia

Jag sitter här och surfar på London.. Måste ju ha lite planer inför resan

Svar på tråden Hey Jude!