Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

Hej på er allihopa!!

Nu är vi hemkomna från London. Det var jättemysigt Vi gick och gick och gick, så nu har jag skavsår

Vi har shoppat, ätit och druckit afternoon tea. Dottern röjde på Hamleys.. Hon provade varenda bil och instrument sedan somnade hon som en stock

Hoppas att alla mår bra

• Chaia

elims

Gymmet alltså.. Duktig flicka Vi har som sagt promenerat mest hela dagarna, så jag har fått min beskärda del av motion jag också

Resan gick otroligt bra med dottern. Hon satt snällt i våra knän hela vägen Sist vi flög var hon tio månader och det var inte lika lustigt..

Vi har sprungit i en massa affärer, så en del kläder har vi med oss hem. Dottern älskade som sagt Hamleys.. Ett paradis för barn

Maken (och jag med för all del) har en favoritresturang i China town, så där har vi varit två gånger och ätit. Afternoon tea myste vi med i går eftermiddag.

Så härligt med lite miljöombyte, även om vi inte gjorde så mycket egentligen

• Chaia

fajga

Depeche Mode Jag var på deras konsert i Globen... hmmm.. -92 kanske?? Kan det ha varit så länge sedan??

• Chaia

fajga

Jag var mest förundrad över hur fort tiden går. Minns det som igår

Vad spelar din syster för typ av musik?

• Chaia

Chutzpah: -82 var jag lite väl ung för konserter, men inte ska du känna dig gammal för det

Är det bara jag som hänger här idag??

• Chaia

Skönt att se att jag inte är ensam

Tutim, visst är det jobbigt att inte få sova!!! Jag förstår verkligen att det används som tortyrmetod. Hoppas skriknätterna lugnar ner sig!

• Chaia

tutim

Nej, jag var inte med i fancluben. Min mormor kände dem på något vis, så hon fixade mig en autograf. Jag var coolast i klassen

• Chaia

mayasmama

Förstår att du är trött efter en hel dag utan rast!! Du får försöka vila ordentligt nu ikväll!!

Förresten.. Oroa dig inte för din mage. Det blir väl så hos oss kortisar att magen blir större. Det finns ju inte lika mycket plats för bebisen inne i kroppen, så magen måste börja växa utåt helt enkelt. Min BM började en gång prata om tvillingkurvan när hon mätte min mage

Svar på tråden Hey Jude!