Hey Jude!
ellinorsmamma
jag vågar nästan inte tala om för folk vad jag gör, för de flesta ser antingen väldigt uttråkade eller lite skrämda ut
intressant ämne du ska skriva om
ellinorsmamma
jag vågar nästan inte tala om för folk vad jag gör, för de flesta ser antingen väldigt uttråkade eller lite skrämda ut
intressant ämne du ska skriva om
Monsa
Aha, då förstår jag
ellinorsmamma
Hoppas ni får bort bläckfläckarna! Jag har för mig att jag hade något bläcksudd när jag var liten och att det funkade
mayasmama
Åh, vad roligt med UL Ska ni gå privat på könsbestämmande UL för att få reda på könet? Spännande...
Åh, min man överraskade mig totalt idag!!! Vi åker till London nu på söndag (tre nätter)!! Det ska bli såå roligt
elims
Nej, ingen speciell anledning. Maken tycker att vi behöver lite semester Ibland överraskar han verkligen! Jag hade ingen aning på att han planerade en resa
Dottern har flugit till London en gång (hon var fyra månader då) och till Nice en gång (i somras), så hon har vanan inne
På något sätt lyckades jag bränna kugeln, så det fick bli ris med soltorkade tomater och rödlök istället Bättre lycka nästa gång Den andra maten blev god
Planer.. jag vet inte riktigt..
Någon som har något trevligt Londontips? Vi har varit där ett par gånger förut, så vi behöver inte se "Big Ben" o.s.v.
Vad bra att ni hade trevligt fajga
Jag älskar att springa i affärer, min man uppskattar det ibland. En del shopping får det nog bli
elims
Vi var faktiskt i golders green för två år sedan, men jag var lite besviken.. Jag hade väntat mig en massa affärer och resturanger, men så var det inte riktigt. Vi shoppade dock en del i en kosher supermarket och åt bagels på en kosher resturang
Ja, en del koshershopping skulle ju inte sitta fel Man behöver ju inte så mycket kläder för några dagar, så vi har nog plats för en del