Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

tutim

vad sa prällen då?? Nyfiken

elims

jag använde det här "no egg" och lite olja istället för ägg. Skulle säkert gå bra med t.ex. maizena och olja också.

det känns lite i ryggen efter allt pillande faktiskt, men det är det värt

• Chaia

Hej på er allihopa

Här har vi haft en lugn och skön helg. Dottern har varit lite krasslig, så vi har mest myst vid tv:n.. ganska skönt faktiskt

Vad äckligt det där med kylen Monsa! Jag är också väldigt känslig för lukter..

Grattis i efterskott till Maya!!! Buffén börjar närma sig alltså mayasmama.. Hur går det med förberedelserna?

• Chaia

Det är klart du ska fråga Monsa! Någon kan väl alltid svara

• Chaia

new york brud

Jag är också 27.. Visserligen har jag en dotter, men för övrigt är jag inte ens klar med min utbildning.. kan få lite ångest över det!

• Chaia

nyb

Nu bor jag ju inte i Göteborg, men om jag gjorde det skulle jag gärna hänga med på ett (eller flera ) glas vin

• Chaia

fajga

Jaså, besök minsann Hoppas att ni har en trevlig kväll

• Chaia

marcink

Jag undrade faktiskt var ni höll hus

Har ni varit bortresta?

• Chaia

Monsa

Nu är jag lite förvirrad.. "Chaia, vilken bok menar du? Bok till sagostunden eller till Svenskan eller Religionen" Vad har jag sagt?

Hattifnatt

Måste genast leta rätt på den notisen.. Är redan lite upprörd

marcink

Det finns ALLTID något man behöver på IKEA

• Chaia

ellinorsmamma

Jag håller på med mitt examensarbete.. Skulle väl egentligen bli klar ungefär nu, men vi har haft så mycket dagisbaciller här hela hösten, så det dröjer ett bra tag till

• Chaia

ellinorsmamma

Jag gör beräkningar för att försöka reda ut hur vissa proteiner interagerar med metalljoner.

Arbetet består av beräkningar, molekylsimuleringar och en uppsats.

Svar på tråden Hey Jude!