Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
Ja JenMark, jag förstår att jag kanske "skrämmer upp" dig lite! Ber om ursäkt för det. Självklart håller jag alla tummar för att du slipper uppleva något sånt här. Det skulle jag inte önska på min värsta fiende (om jag hade nån :P). Jag undrar hur jag kommer känna om jag blir gravid igen i framtiden, efter två missfall. Jag kommer nog aldrig känna mig trygg. I alla fall inte förrän man börjar känna sparkar och på det sättet får en bekräftelse på att det är något som lever där inne.
Just nu känns det obehagligt att veta att det ligger ett foster, en moderkaka osv. där inne som bara ska ut. Kunde det inte bara komma ut av sig självt nu på en gång så man får det överstökat? Förbannade kropp som inte kan fatta att jag har absolut noll nytta av ett dött foster i min livmoder! Ska ta medicin i helgen (får inte vara ensam om det blir komplikationer och jag måste åka till akuten) som ska stöta ut allting. Känns som en evighet dit. Jag vill bara bli av med det här och gå vidare.
Idag har jag i alla fall, till min stora förvåning, fått en himla massa gjort. Jag trodde att jag skulle gå ner mig totalt och hamna efter i mina studier, men jag har faktiskt skrivit klart en hemtenta. Är riktigt stolt över mig själv att jag i alla fall till viss del kunde skjuta bort alla sorgetankar i några timmar och fokusera.