tusa skrev 2014-02-23 12:59:29 följande:
Hade nog randen till naveln bara, men klumpig med tjocka ben, check!
Jag var inte så iaf lugn, inga utbrott hade jag, men var ju så otroligt stressad ändå så svårt att avgöra. Ca 2månader innan BF visste jag fortfarande inte i vilket land jag skulle föda?!, och fram till dagen efter bf var jag heller inte säker på om jag skulle ha någon far till barnet alls, eller om han skulle vara med på fl...crazy times..
Denna gången är bara sååå annorlunda på alla sätt och är sååå glad att jag kommer få göra "den här grejen på riktigt, som det ska vara"
Igår märkte jag att nu "vet" jag att det blir barn i oktober, osäkerheten är liksom borta och märker att jag tar för givet, precis som jag gjorde inför ivfn, att det skulle funka första gången (ja, sedan när det väl var igång hann jag ju tvivla och oroa mig flera vändor om, men när vi skulle börja, så bara visste jag ju..)
Jag "vet" också nu att det är 2 därinnne...
Jenkis, hur har det gått med dina blödningar?
Mina blödningar har ett mönster (hittills i alla fall):
På tisdagar byter jag vecka.
På onsdagar blöder jag.
Torsdagar färgade flytningar.
Fredagar färgade flytningar.
Lördag-tisdag, vita Lutinusflytningar.
Förra grav bytte jag också vecka på tisdagar och blödde mest hela tiden, men alltid mycket på onsdagar... Mina barn kanske växer så det knakar i början av sin nya vecka också lugnar de ner sig mot slutet