villsågärna38 skrev 2014-12-15 08:08:11 följande:
Hur har ni det idag tjejer? Efter en solig och härlig helg så öser regnet ner här och det är svinkallt. Brr.. Man blir inte direkt pigg av att vakna upp till det. Tur att det snart är jul och mys Lovisa sov 4+6 tim i natt så jag är iaf väldigt nöjd med nattsömnen. Fler sånna nätter vill vi ha!!
Idag ska vi äntligen träffa läkare och sköterska på Bvc för tvåmånaderskontrollen. Har ju bokats om två ggr pga sjukdom så nu när hon är 9 veckor hoppas jag verkligen att det blir av!!
Ha en bra dag alla!!
Kram
Hej du!
Har det bra just nu, ligger och ammar och myser med Adam i sängen. Natten har varit ok. Adam sov kortare pass, somnade 22:30 och vaknade 01, 03:30, 06, och nu kl 08 men vi båda somnade om ganska snabbt och jag kan sova medan A ammar.
Kul med tvåmånaderskontroll! Allt kommer säkert gå jättebra. Ska Lovisa få Rota vaccinet också?
Kl 10 åker vi ner till en mammaledig barndomsvän i Göteborg som ska bjuda på lunch och det ska bli trevligt. A bajsar fortfarande ganska mycket men skiftar inte i grönt längre utan är senapsgult igen.
Hoppas ni får en fin dag!