Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
[quote=74507038][quote-nick]villsågärna38 skrev 2014-12-12 06:32:23 följande:[/quote-nick]Hur har ni haft det i natt vänner? Här är det amning som gäller innan dess ett litet "poop-party" Hon ser för rolig ut då hon bajsar lillan. Ligger med händerna uppsträckta och tar verkligen i. Är glad att jag bytte till storlek 3 på blöjorna i god tid He, he!![/quot
Första natten utan ersättning på kvällen!! Har nu helamma det senaste dygnet och det har jag inte gjort sen Adam var två veckor och han inte gick upp i vikt som han skulle. Senaste två veckorna har han bara fått ersättning på kvällen efter kortare kvällsamning och då druckit mellan 50-100 ml. Igår betedde jag mig på en lång maratonamning när vi la oss och lät honom sova i min säng redan när vi la oss kl 22. Kl 22.15 somnade han och sov till kl 02! Efter det har han vaknat varann timme och ätit och vi bytt blöja någon gång men måste ändå säga att det gått bra! Kan tänka mig att det kommer ammas lite oftare nu några dygn för att öka mjölkproduktionen men känns ju underbart om vi kan slippa ersättning nu och bara amma! Drygt två månader tog det i sådana fall att etablera en helamning fullt ut för mig.. Men ska inte ropa hej ännu, vi får se hur helgen blir. Nu bajsas det även här, dags att byta igen. Också glad att vi bytt till storlek 3!
Kram