Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Grattis Danisen!
Grattis Danisen!
Vilken dag gjorde du äggplock? Ska man inte räkna från då?
Stort grattis till att se hjärtat slå!
Idag har jag kännt mig nästan helt normal. Inte mått så illa och inte varit så trött. Inte haft några tjänsteresor denna vecka och är ledig i morgon så det kanske har gjort att jag känner mig piggare. Går in i vecka 11 imorgon och kanske är det nu illemående mm släpper? Vad säger ni som varit gravida förr?
Vecka 11 idag!!!
Välkommen glader!
Lider med er som har fått tråkiga besked.. Detta är verkligen en bergochdalbana och känns lite som rysk roluett och man vet aldrig vem och när det drabbar. Skickar styrkekramar och ni finns i mina tankar! <3
Grattis till er som sett hjärtat slå, så himla häftigt!
Själv har jag drabbas av någon sjuklig trötthet som jag inte riktigt känner igen. Illamåendet är bättre men sedan igår är jag så trött och igår när jag var på ett köpcentrum fick jag sätta mig ner och pausa 3 ggr och var tvungen att sova en stund när jag kom hem. Somnade ändå innan 21 på kvällen sen och sov till 7 imorse. Har nu varit ute en halvtimme med hunden och så trött av det att jag lagt mig i soffan för att slumra en stund. När jag var ute och gick kändes det som jag gick i sirap och är mkt långsammare än vanligt. Någon som känner igen sig? Trodde att trötthet skulle försvinna med illamåendet men känns värre nu. Är ju i vecka 11 så inte direkt i början.
Hoppas ni alla får en fin dag!