Danisen skrev 2014-08-20 13:50:51 följande:
Hehe ja, det var väldigt mysigt samtidigt. Men jag är så himla trött nu. Har passar en kompis bebis på en månad och en 4 åring. Hon skulle till läkaren med äldsta sonen en runda imorse. Så mysigt med bebis mys
. Då himla snäll bebis hehe. Sen har jag stannat några timmar nu. Men får nog köra hem och vila en liten stund. Måste minsann tvätta med. Är himla svullen om händer och fötter nu efter en liten promenad. Hur mår du idag?
Kul att du orkar med det och är så positiv trots att det tar på krafterna såklart.
Själv höll jag på att strypa min kompis igår. Att en 2,5-åring går bärsärk är väl en sak, men som förälder får man väl var med och styra upp! Hon är så jäkla flat och kan aldrig säga till på skarpen eller vara konsekvent...
En helt ny sångbok höll på att gå helt i bitar. Hon släppte in dottern i vårt bebisrum med kladdiga händer och mat i munnen, så både tyg och säng blev smutsig. Dessutom tillät hon henne att riva ut allt ur bebisens garderob. Det känns så respektlöst!
Nej, inga ungar kommer över tröskeln här förrän jag har fött och fått ordning på vardagen. Så om ett år är de välkomna igen när jag har en egen huligan
Var i valet och kvalet om jag skulle be om barnfria besök när vi kommer hem från BB och nu är jag övertygad... Fasen vad stressad jag blir av ungar som far runt på det sättet
Dessutom funderar jag på att inte ta emot hembesök alls. Tänker nog åka till min mamma. Hon får fixa med allt praktiskt och den släkt som vill får komma och vi åker när vi tröttnat på folk. Sen gör vi likadant på sambons sida. Hans mamma får rodda.